Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Заклади дошкільної освіти готуються до нового навчального року

Опубликовано 31.08.2022

30.08.2022 року відбулися серпневі зустрічі керівників закладів дошкільної освіти міста Прилуки, які пройшли у форматі дискусійної зустрічі, що відбулася на базі дошкільного навчального закладу № 28 Центру С.Ф.Русової (директор Олена Недільченко). Педагоги активно брали участь в обговоренні проблем організації освітнього процесу в дошкіллі в умовах воєнного стану. До обговорення нагальних питань долучилися заступник міського голови з питань виконавчих органів ради Тетяна Шкуренко, головний спеціаліст управління освіти Наталія Павлова, директор «Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників» Світлана Чернякова.

Представники влади акцентували увагу дошкільників на першочергових кроках у оформленні документації ЗДО на період дистанційної форми здобуття освіти.

Світлана Чернякова ознайомила учасників зібрання з основними засадами організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій навчання.

Перед учасниками серпневої зустрічі виступила консультант Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників Тетяна Зубко. В своїх презентаційних матеріалах вона проаналізувала нормативно-правові акти, що дають змогу здійснювати освітню діяльність закладів дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану, та звернула увагу на першочергові завдання ЗДО у новому 2022-2023 навчальному році. Консультант ознайомила з рекомендаціями МОН України для керівників, вихователів, батьків щодо діяльності та просвіти; рекомендувала варіативні моделі організації освітнього процесу із застосуванням сучасних технологій, освітніх програм, послуг, предметно-ігрового обладнання; зауважила на ролі педагога у формуванні компетентностей здобувачів освіти під час різних видів діяльності, притаманних періоду дошкільного дитинства.

В ході дискусії директори висловили свої бачення оновлення освітньої програми закладу, зокрема у підборі парціальних програм для реалізації варіативного складника; поділилися досвідом написання річного плану закладу, враховуючи дистанційні, змішані та звичайні форми здобуття освіти; продемонстрували нові створені інтер`єри, що допоможуть здійснювати психологічний супровід вихованців як у групі, так і в укритті.