Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Зустрічі фахівців психологічної служби закладів освіти у професійних спільнотах

Опубликовано 20.01.2023

19-20 січня 2023 року відбулися зустрічі фахівців психологічної служби закладів освіти міста у професійних спільнотах.

19 січня відбулося засідання соціально-психологічної платформи комунікацій «Генерування ідей, навчання та поширення практик» для практичних психологів ЗЗСО, ЦТДЮ, соціальних педагогів ЗЗСО.

20 січня відбулося засідання психологічної вітальні «Джерело професійного зростання» для практичних психологів ЗДО.

Групову комунікацію забезпечувала психолог Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників Ірина Огорілко.

Зустрічі були проведені у форматі консультування, методичного та арт-терапевтичного практикумів.

На засідання спільнот була запрошена голова МК профспілки працівників освіти і науки Тетяна Заголій, яка проконсультувала практичних психологів та соціальних педагогів з питання «Нове в законодавстві: особливості застосування сумісництва та суміщення в роботі педагогічних працівників». Дане питання є для фахівців психологічної служби актуальним, адже в семи із одинадцяти закладах загальної середньої освіти вони працюють на двох посадах – практичних психологів та соціальних педагогів. Також піднімалися питання заміни вихователів практичними психологами в закладах дошкільної освіти, викладання корекційних годин практичними психологами ЗЗСО для дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах, гурткової роботи практичних психологів Центру творчості дітей та юнацтва, правильність записів у трудових книжках, відпустки. Тетяна Заголій на усі поставлені законодавчі питання дала кваліфіковані відповіді та роз'яснення.

Методичний практикум «Професійний стандарт «Практичний психолог закладу освіти» – деталізована основа для атестації: систематизуємо трудові дії, актуалізуємо кваліфікаційні вимоги», який провела психолог Прилуцького Центру ПРПП Ірина Огорілко, стосувався роботи практичних психологів. Нове Положення про атестацію педагогічних працівників не вимагає від педагогів, які атестуються, надавати атестаційній комісії характеристику, що є документом, в якому адміністрацією оцінювалися ділові та моральні якості працівника в міжатестаційний період. Натомість, педагогічний працівник, який атестується, на власний розсуд може надавати атестаційній комісії додаткову інформацію про себе та результати своєї професійної діяльності. Такими документами можуть бути портфоліо або лист самооцінювання професійних компетентностей. Як саме скласти такий лист, оцінивши власну професійну діяльність з урахуванням посадових обов’язків та вимог професійного стандарту «Практичний психолог закладу освіти», розповіла практичним психологам психолог Центру Ірина Огорілко. Докладно усе це вона виклала у підготовлених рекомендаціях, які були розіслані на заклади освіти для практичного використання.

Під час своїх групових зустрічей фахівці психологічної служби завжди намагаються провести якісь вправи, що дасть їм можливість отримати психологічний, емоційний ресурс для подальшої роботи.

Арт-терапевтичний практикум для своїх колег по психологічній службі підготувала та провела психолог Прилуцького Центру ПРПП Ірина Огорілко. Малювали, а точніше сказати, виготовляли, бо використовували не лише кольорові олівці, фломастери, маркери, а й пластилін, крупи, каву, – ресурсну мандалу «Точки опори», в основі якої є «Кола близькості» (методика американської психотерапевтки М. Мюррей). Працювали над мандалою доти, доки не відчули задоволення від споглядання, щоб дійсно отримати енергетичний ресурс.

За допомогою даної вправи учасники заходів проаналізували не лише коло свого спілкування, а й відповідальність та вплив на цих людей. Рефлексією практикуму було розуміння того, що кожний сам вирішує де, як і з ким будує свій «всесвіт». І все це було не про егоїзм, а про здорове сприйняття себе та людей навкруги.