04.02.2021 року для директорів та психологів Центрів професійного розвитку педагогічних працівників був проведений обласний вебінар із проблеми «Здійснення консультативної, супервізійної та практичної допомоги педагогічним працівникам на базі ЦПРПП».
Організатором вебінару був Навчально-методичний центр психологічної служби у системі освіти Чернігівської області.
У роботі вебінару взяли участь директор КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Прилуцької міської ради Світлана Чернякова та психолог Центру Ірина Огорілко, яка висвітлила тему «Актуальні питання діяльності психолога Центру професійного розвитку педагогічних працівників».
У своєму виступі психолог змалювала модель забезпечення комплексного впровадження стратегії психологічного супроводу освітньої діяльності, яку розробили у Прилуцькому центрі професійного розвитку педагогічних працівників, та презентувала власні плани щодо реалізації завдань з надання психологічної підтримки педагогічним працівникам.
Велику увагу доповідач звернула на оновлення у методичному та організаційному аспектах змісту роботи професійних спільнот фахівців психологічної служби; на важливості організації супервізійних груп як форми методичного супроводу та професійної підтримки педагогів.
Ірина Огорілко поділилася досвідом здійснення психологічного супроводу керівних кадрів закладів освіти. Зокрема, наголосила на важливості усвідомлення керівниками закладів ролі психологічної служби у створенні психологічного комфорту як однієї із умов для розвитку творчої ініціативи та академічної свободи педагогічних працівників.
Серед основних завдань психолога ЦПРПП було названо здійснення психоемоційної підтримки педагогічних працівників шляхом проведення індивідуальних та групових консультацій, тренінгів, діагностичних замірів, рефлексивних зустрічей; формування психологічної грамотності та психологічної компетентності педагогічних працівників через психологічну просвіту та використання інтерактивних форм діяльності; розробку та проведення системи тренінгових занять з психологічного проєктування професійного становлення молодих педагогів.
Окремий блок у своєму виступі Ірина Огорілко присвятила питанню розробки посадової інструкції та плану роботи психолога Центру професійного розвитку педагогічних працівників.
У презентаційних матеріалах виступаючої було представлено структуру плану роботи психолога Центру; окремі пункти плану із зазначенням заходів; опис документації, яку ведуть консультанти та психолог Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників, відповідно до розробленої у Центрі номенклатури справ.
У кінці свого виступу Ірина Огорілко зазначила, що посада психолога Центру професійного розвитку педагогічних працівників вимагає нових знань, навіть якщо за плечима є багаторічний досвід роботи на посаді методиста з психологічної служби, та тісної співпраці з фахівцями психологічної служби закладів освіти.