13 березня 2025 року у форматі ZOOM-конференції відбулося засідання майстерні вчителів початкових класів з теми «Діяльнісний підхід. Шляхи впровадження його в початковій школі».
В ході проведення практичної частини вчителі початкових класів закладів загальної середньої освіти міста поділилися власним досвідом впровадженняв освітню практикудіяльнісного підходу до навчання.
Вчителька початкових класів Прилуцького ліцею № 9 Тетяна Коваленко у своєму виступі акцентувала увагу вчителів та тому, що дитина, яка приходить у школу з достатнім словниковим запасом, навчається краще, ніж дитина, словниковий запас якої дуже бідний. Адже в наш час батьки і діти надають перевагу інтернет ресурсам. Тому у своєму виступі зупинилася саме на питанні, яким чином зацікавити та спонукати учнів більше читати художню літературу, застосовуючи на уроках читання такі форми і методи роботи: незакінчене речення, читання в русі, читання з перешкодами, метод каліграм, бліц опитування по ланцюжку, світлофор, кола Вена, метод проєктів та ін.
Ірина Нефед, вчитель початкових класів Прилуцької гімназії № 10, презентувала досвід використання методу проєктів та технології лепбуку як інструменту інтегрованого навчання на уроках. Ці методи дозволяють учням краще зрозуміти та засвоїти навчальний матеріал через власну діяльність, дослідження, самостійність, креативність, критичне мислення, а також сформують навички роботи в групі, в парі та індивідуально чи за співпраці з батьками. Вчителька представила зразки результатів такої роботи.
Вчителька початкових класів Прилуцького ліцею № 9 Олена Пушкарьова презентувала власний досвід роботи з теми «Використання технологій LEGO на уроках в початкових класах як один із шляхів реалізації компетентнісного підходу Нової української школи». Ця технологія дозволяє учням у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвиває необхідні в подальшому житті навички, бо основним видом діяльності молодших школярів є гра. Вчителька продемонструвала різні ігрові активності, які можна застосувати на предметних уроках.
В ході проведення інформаційної частини консультант КУ «Прилуцький центр ПРПП» Тетяна Караулова розкрила теоретичні аспекти діяльнісного підходу, представила форми, методи та прийоми діяльнісного підходу для використання їх у повсякденній роботі із здобувачами освіти в початковій школі.
Під час семінару вчителі наповнили свої «Ресурсні скриньки» і доповнили «Кейси педагога» новими знаннями та цікавими інсайтами.
Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників дякує вчителям початкових класів Ірині Нефед, Тетяні Коваленко та Олені Пушкарьовій за співпрацю і бажає подальших творчих успіхів.