Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

ІІ засідання Методичного воркшопу «Використання в дошкільному закладі інноваційних педагогічних технологій як засобу підвищення фахового рівня педагогів»

Опубликовано 15.03.2021

15.03.2021 року в рамках роботи методичного воркшопу з проблеми «Використання в дошкільному закладі інноваційних педагогічних технологій як засобу підвищення фахового рівня педагогів» для вихователів-методистів закладів дошкільної освіти міста було проведено майстер-клас вихователя-методиста дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 27 Прилуцької міської ради Чернігівської області Калениченко Алли Миколаївни.

У своєму виступі пані Алла звернула увагу колег на стратегію модернізації українського суспільства, яка тісно пов’язана із розвитком актуальних та потенційних можливостей особистості, її здібностей і потреб, готовності до самопізнання і саморозвитку. Цінністю сучасної особистісно- орієнтованої освіти стає соціально компетентна особистість, яка є різнобічно розвинутою і такою, що успішно адаптується у світі, в якому стрімко зростає обсяг інформації та кількість джерел її надходження.

В презентаційних матеріалах педагог розкрила етапи освітньої діяльності щодо створення основи для подальшого розвитку критичного мислення дітей.

Через youtube-канал продемонструвала тренінг «Критичне мислення в старших дошкільників», який вона провела з педагогами закладу 11 березня 2021 року. Посилання на тренінг https://youtu.be/JHnk-ARe1Ag

Під час заходу вихователі ознайомилися з основними технологіями критичного мислення та провели практичні вправи по їх застосуванню; обмінялися досвідом і здобули нові знання; дійшли до висновку, що діти дошкільного віку мають власну думку в контексті освітньої програми, засвоюють новий досвід, що є метою навчання під час реалізації інноваційних підходів до освітнього процесу.