«Провідна мета закладу дошкільної освіти, в якому впроваджують інклюзивну освіту, — надати індивідуально орієнтовану педагогічну, психологічну та соціальну допомогу дітям із особливими освітніми потребами» — це твердження стало девізом третього засідання тематичної спільноти для педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти, яке відбулося 29.09.2021 року в Центрі професійного розвитку педагогічних працівників. Засідання проводилося у форматі коучингу, на якому розглядалася проблема організації освітнього процесу в інклюзивній групі ЗДО. Консультант Тетяна Зубко презентувала учасникам заходу дорожню карту інклюзивного освітнього простору закладу дошкільної освіти, наголосила на змінах, внесених до постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у ЗДО». Учасники заходу ознайомилися з п'ятьма «рівнями підтримки» дітей з ООП.
До роботи долучилися працівники інклюзивно-ресурсного центру: директорка Вікторія Кабанець, спеціалістки Тетяна Баранова, Наталія Кореняк, Валентина Охріменко. В ході дискусії представники ІРЦ відповідали на хвилюючі питання учасників заходу.