Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Коучинг «Інклюзивна освіта в закладі дошкільної освіти»

Опубликовано 29.09.2022

28 вересня 2022 року на базі дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 11 Прилуцької міської ради Чернігівської області відбулося третє засідання коучингу для вихователів та асистентів вихователя інклюзивних груп закладів дошкільної освіти.

В ході зустрічі консультант Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників Тетяна Зубко презентувала матеріали та надала рекомендації учасникам заходу щодо оформлення сучасного та мобільного планування освітнього процесу інклюзивної групи закладу дошкільної освіти за Базовим компонентом дошкільної освіти та індивідуальною програмою розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Під час дискусії учасники заходу обговорили як скласти мобільний розклад видів діяльності, інтегруючи з корекційною роботою; як розробити адаптовані критерії оцінювання рівня знань дітей старшого дошкільного віку, враховуючи вимоги модифікованих та адаптованих програм; визначили роль педагога в оцінюванні якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за шкалою ECERS - 3 з напрямку інклюзивна освіта.

Педагоги дошкільного навчального закладу № 10 Яна Шатурна, Вікторія Волколова, Лариса Горбачевська та дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 11 Наталія Маценко, Юлія Гайдамака поділилися своїм досвідом ведення ділової документації інклюзивної групи, продемонстрували свої напрацювання за минулий рік та внесені зміни відповідно до листів та методичних рекомендацій МОН України щодо організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Під час заходу педагоги відмітили роль співпраці вихователя та асистента в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами; відмітили, що  індивідуалізований підхід до освітньої діяльності таких дітей та надання індивідуальної уваги дасть змогу реалізувати завдання індивідуальної програми розвитку та осучаснити освітній процес ЗДО.