Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Коучинг «Інклюзивна освіта в закладі дошкільної освіти»

Опубликовано 20.12.2022

20.12.2022 року консультантом Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників Тетяною Зубко в рамках роботи коучингу «Інклюзивна освіта в закладі дошкільної освіти» проведено методичний діалог з вихователями та асистентами вихователя інклюзивних груп закладів дошкільної освіти «Самоосвітня діяльність педагога інклюзивної групи». Основною метою зустрічі стало обговорення професійної діяльності педагога-дошкільника щодо формування ключових компетентностей відповідно до вимог Професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти». Це ключові нормативні документи, що регламентують діяльність працівників даної професії за трудовими функціями, реалізація яких враховується під час атестації.

В ході практичної роботи консультант презентувала структурні елементи Профстандарту, а саме: опис трудових функцій (усього їх 4), професійних компетентностей, предметів та засобів праці, вимог до знань, умінь і навичок вихователя. Також учасники розглянули, яка теоретична база потрібна вихователю для реалізації кожної трудової функції. Навчилися розробляти анкету самооцінювання трудових функцій для вихователя за категоріями відповідно до додатку 7 Профстандарту, кожен проаналізував власну траєкторію професійного розвитку.

До діалогу долучилася директорка Інклюзивно-ресурсного центру Вікторія Кабанець.

Представники Центрів надали відповіді на питання педагогів, що дасть змогу ефективно спланувати професійний розвиток педагогічних працівників у закладах дошкільної освіти з питання запровадження інклюзивної освіти.