06 травня 2021 року, використовуючи платформу Zoom, було проведено майданчик дистанційних комунікацій «Визначення вектора взаємодії, партнерства, супроводу та підтримки між Прилуцьким центром професійного розвитку педагогічних працівників та закладами дошкільної освіти № 4, 15».
Під час проведення дистанційної комунікації директор Центру Світлана Чернякова ознайомила педагогів ЗДО № 4, 15 з діяльністю Центру, розкривши основні завдання співпраці в наданні методичної допомоги педагогам в розробці індивідуальної траєкторії професійного і особистісного розвитку.
Психолог Центру Ірина Огорілко презентувала шляхи співпраці із педагогами закладів в напрямку психологічної підтримки та консультування; ознайомила зі змістом сторінки «Психологічна підтримка» на офіційному сайті комунальної установи та алгоритмом віртуального спілкування з психологом.
Консультант Центру Тетяна Зубко розкрила актуальні для освітян дошкільної галузі питання впровадження оновленого Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти). У перебігу конференції педагоги дізналися про форми співпраці продуктивної роботи в команді фахівців Центру та закладу дошкільної освіти для забезпечення якісної освіти; сучасні форми і засоби формування компетентностей дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти, які сприятимуть підвищенню якості дошкільної освіти.
Педагогічні працівники закладів дошкільної освіти підтвердили своє бажання активно співпрацювати з Центром професійного розвитку педагогічних працівників. Завершився захід підписанням Меморандумів про співпрацю установ.
Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників дякує директорам закладів дошкільної освіти № 4, 15 Ірині Цибенко та Світлані Веремієнко за ініціативу та участь в заході педагогів даних закладів.
Така віртуальна зустріч мала позитивний характер, адже педагоги установ побачилися, поспілкувалися, побажали одне одному міцного здоров’я, миру і добра, а також висловили сподівання на «живе» спілкування, яке обов’язково відбудеться після завершення обмежувальних карантинних заходів.