Сьогодні одним із пріоритетних напрямів державної політики в галузі освіти в сучасних умовах є збереження і зміцнення здоров'я.
20 лютого 2025 року на базі Прилуцького ліцею №14 відбувся методичний апгрейд «Формування здоров'язбережувальної компетентності здобувачів освіти у сучасному виховному процесі». Цього дня з метою оновлення інструментарію сучасного педагога для формування здоров'язбережувальної компетентності здобувачів освіти зібралися спільноти заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів.
На початку заходу консультант Прилуцького ЦПРПП Людмила Гапченко наголосила, що від педагога значною мірою залежить сформованість у дітей здоров'язбережувальної компетентності й те, що він може покращити усвідомлення учнями відповідальності оптимального розподілу і раціонального використання часу перебування дітей у школі; надала рекомендації з використання ефективних інноваційних форм та методів виховних впливів на дітей, які можна використовувати; як залучити дітей до активної діяльності, покращити їх фізичне, психічне, духовне та соціальне здоров’я. Консультант детально обговорила з педагогами організаційно-педагогічні та виховні здоров’язберігаючі освітні технології.
Практична частина апгрейду розпочалася з перегляду відеоролика–презентації роботи ліцею №14 за темою «Здоров'я дитини – наш пріоритет». Жання Рудик, заступник директора з навчально-виховної роботи та Лариса Гуріненко, педагог-організатор Прилуцького ліцею №14, координатор шкільної цільової програми «Крок за кроком до здоров'я» презентували досвід роботи ліцею з формування здоров'язбережувальної компетентності здобувачів освіти з використанням традиційних та інноваційних форм спортивно-масової роботи. Педагог-організатор ліцею №14 Ірина Щеголева поділилася власним досвідом роботи з організації та проведення активностей, що сприяють зміцненню здоров'я учнів. Учасники заходу активно обмінювались своїми ідеями з даного питання та жваво долучилися до створення міні-проєкту «Мапа здоров'я». До роботи спільнот долучилася і психолог ліцею №14 Інна Мірошниченко, яка провела з педагогами цікавий та корисний психологічний практикум з використання ефективних психолого-педагогічних технологій «Нейропсихологічні ігри як засіб зміцнення психічного та соціального здоров'я».
Прилуцький ЦПРПП дякує директору Прилуцького ліцею №14 Людмилі Ященко за надану можливість проведення заходу в офлайн режимі та педагогам Жанні Рудик, Ларисі Гуріненко, Ірині Щеголевій, Інні Мірошниченко за представлений досвід та практичні матеріали з формування здоров'язбережувальної компетентності здобувачів освіти у сучасному виховному процесі.




