Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Методичний бадинг педагогів-організаторів ЗЗСО м. Прилуки

Опубликовано 08.11.2023

З метою підвищення власної професійної компетентності  педагогів-організаторів 08.11.2023 року  на базі Прилуцького ліцею №2 був проведений методичний бадинг «Цифрова компетентність педагога-організатора як інструмент сучасного виховного простору».

Консультант Прилуцького Центру професійного розвитку педагогічних працівників  Людмила Гапченко в інформаційно-методичному блоці заходу акцентувала увагу педагогів на рамку цифрової компетентності вчителя та розкрила питання цифрової компетентності педагога-організатора як умови його успішної діяльності у сучасному виховному просторі.

У практичній частині заходу педагог-організатор Прилуцького ліцею №2 Анна Стеценко показала презентацію з власного досвіду роботи з використання онлайн платформ та додатків, які широко застосовує у своїй роботі. Увазі педагогів були  представлені лайфхаки  з викоритання  сервісів та інструментів AhaSlides, Movavi Video Editor, Background eraser. Педагоги-організатори  активно долучилися до створення відео у програмі Movavi Video Editor та обговорили заходи, для підготовки яких використовувалися дані сервіси та платформи (сторітелінг  «Немає другої України», спортивний  челендж  «Ось як я можу», челендж «Доброта в дрібницях», поетичне меморі «Час плине, а пам’ять залишається…», фотоквест  «Єднання заради Незалежності»).

У підсумку учасники спільноти педагогів-організаторів зробили висновок, що кожен учитель закладу освіти, незалежно від ступеня, типу, форми його власності та рівня своєї кваліфікації, повинен орієнтуватися в сучасному інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства, тобто неперервно розвивати власну інформаційно-цифрову компетентність.