Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Методичний діалог «Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність» в рамках роботи школи молодого педагога (група ЗДО)

Опубликовано 03.04.2024

Педагогічна рефлексія є одним із чинників професійного становлення майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. Адже тільки вихователь, який думає, піддає сумніву власні дії, готовий до аналізу і самоаналізу, здатний відійти від шаблонів у вирішенні професійних проблем, спроможний стати справжнім майстром своєї справи, творчою особистістю, готовою до саморозвитку і самовдосконалення. Рефлексивно мислити молодих педагогів вчила консультант Прилуцького центру ПРПП Тетяна Зубко під час методичного діалогу «Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність» в рамках роботи школи молодого педагога закладів дошкільної освіти, який відбувся 03.04.2024 року.

Розвиток здатності молодого вихователя закладу дошкільної освіти до рефлексії найбільш ефективно здійснюється в процесі спільної творчої діяльності, спрямованої як на перетворення власних установок і орієнтацій, так і на трансформацію педагогічної реальності; у ході вирішення педагогічних завдань і ситуацій, заснованих на реалізації позитивних стратегій поведінки.

Під час практичної частини педагоги проаналізували функції, які виконує педагогічна рефлексія, а саме, проектувальна, організаторська, комунікативна,  змістоутворююча, мотиваційна, корекційна. Консультант акцентувала увагу  молоді на формах та класифікації педагогічної рефлексії. Педагоги навчилися аналізувати власну педагогічну діяльність та організовані види діяльності із здобувачами освіти. Виконуючи вправу «Дерево мого професійного Я», педагоги визначити роль педагогічної рефлексії у власному професійному становленні і розвитку. У ході вправ «Реакція» та «Ромашка Блума» учасники заходу презентували результати власної педагогічної рефлексії та створювали портфоліо педагога, провели рефлексію цього заходу.

Прилуцький центр ПРПП і надалі буде професійно й психологічно підтримувати молодих педагогів дошкілля.