30 березня 2023 року в режимі онлайн відбувся методичний кейс спільноти вчителів технологічної та мистецької галузей «А я роблю так!» по питанню розроблення критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
Консультант Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників Людмила Гапченко разом з педагогами обговорила загальні критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, орієнтовні критерії результатів навчання інтегрованого курсу «Мистецтво. 5-6 класи», предмету «Технології. 5-6 класи», окреслила ключові тези при їх розробленні та надала приклади адаптованих критеріїв навчальних досягнень учнів з мистецької галузі.
Вчителі з даних навчальних предметів представили розроблені адаптовані критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за різними видами навчальної діяльності, а саме:
Володимир Науменко, вчитель Ліцею № 3, поділився критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів із засвоєння теоретичного матеріалу проєктно-технологічної діяльності, оцінювання організації робочого місця, дотримання правил безпечної праці і санітарно-гігієнічних вимог;
Наталія Ушенко, вчитель Ліцею № 5, представила критерії оцінювання з візуального (образотворчого) мистецтва - графіка, живопис, скульптура, декоративно-ужиткове мистецтво;
Юлія Маричевська, вчитель Ліцею №14, поділилася своєю «схемою» складання критеріїв оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти та показала критерії оцінювання навчальних досягнень освіти для дітей з особливими освітніми потребами з музичного мистецтва - сприймання музичних творів, робота з текстом, виконання музичних творів;
Олександр Колесник, вчитель Ліцею №6, запропонував свій підхід до складання критеріїв оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти за групами результатів навчання.
У жвавій дискусії всі педагоги висловили свою думку щодо створення адаптованих критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів за різними видами навчальної діяльності. Вчителі відмітили, що зміст методичного кейсу носив суто практичний характер, що є цінним для учасників.