Для ефективного навчання в умовах ситуації, яка склалася у світі, необхідні нові знання та форми навчання. Вміння використовувати інформаційні технології є одним з найважливіших пріоритетів для сучасного педагога.
2 червня 2023 року у комунальному закладі КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» відбувся семінар-практикум «Методичний кейс: засоби та інструментарій дистанційного навчання».
Провів та організував захід консультант центру Дмитро Клугман.
До заходу з використанням on-line сервісу Zoom долучилися всі бажаючі педагогічні працівники міста (кількість підключень до конференції сягала 90 серед яких було чимало колективних).
Програмою заходу було передбачено знайомство з досвідом роботи вчителів-методистів по питаннях:
- використання стандартних програм Windows;
- створення власного контенту за допомогою сервісів Wordwall, Google maps, LearningApps та «Kahoot!»;
- створення та використання дошки Padlet.
У ході засідання власним досвідом використання on-line сервісів поділилися: Валерій Пономаренко, учитель географії ліцею № 6, Ірина Тимошенко, вчитель математики ліцею № 5 імені В.А.Затолокіна, Тетяна Бабенко, вчитель історії ліцею № 1 ім. Г.Вороного.
Валерій Пономаренко розповів про елементи роботи на уроках географії з контурними картами. Були охарактеризовані і наведені приклади роботи з картами в таких програмах, як Microsoft Paint, Wordwall, Google maps. Також були показані приклади групової роботи на картах з використанням Padlet, Canva, Jamboard.
Ірина Тимошенко розповіла про створення власного контенту за допомогою сервісів LearningApps та «Kahoot!»; Ментальні карти – технологію роботи з інформацією, яка дозволяє задіяти в роботу обидві півкулі мозку; застосування в роботі Web-сервісу LiveWorksheets, який дозволяє вдосконалювати робочі матеріали, створені в форматах docx, pdf, jpg і png.
Тетяна Бабенко поділилася власними надбаннями зі створення on-line контенту з використанням дошки Padlet. Навела приклади залучення до роботи учнів, продемонструвавши їх напрацювання, показала приклади розробки окремих тем та розділів з допомогою даного сервісу.
У результаті проведення заходу його учасники отримали розширений інструментарій змістовного проведення on-line уроків. Видовищні інтерактивні елементи і вбудовані додатки сприяють розвитку навичок, полегшують проведення занять, пробуджують зацікавленість учнів і допомагають легко засвоїти навчальний матеріал.
Сподіваємось, що інформація, отримана слухачами семінару-практикуму стане у нагоді працівникам закладів освіти у подальшій педагогічній роботі.