Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників не залишає без уваги молодих педагогів закладів освіти міста. Проєкт «Професійне зростання молодого педагога «Малими кроками до успіху»» реалізується шляхом проведення заходів з неформальної освіти у різному форматі. Це тренінги, індивідуальне консультування, анкетування, спілкування у медіапросторі (створена група у viber) тощо.
21 березня 2023 року для учасників проєкту консультанти Прилуцького центру ПРПП Дмитро Клугман, Ніна Лобода, Людмила Гапченко та психолог Ірина Огорілко провели методичний практикум «Реалізація трудових функцій та набуття професійних компетентностей відповідно до професійного стандарту учителя закладу загальної середньої освіти як вектор реалізації ідей Нової української школи».
Професійний стандарт втілює сучасний підхід до визначення вимог до професії вчителя. Документ також містить опис професійних компетентностей вчителя в розподілі за кваліфікаційними категоріями. Врахувавши це, фахівці Центру опрацювали з молодими педагогами п’ять трудових функцій та п'ятнадцять професійних компетентностей вчителя відповідно до професійного стандарту. Особливу увагу звернули на орієнтовний опис професійних компетентностей вчителя відповідно до кваліфікаційної категорії «спеціаліст».
Спілкуючись з педагогічною молоддю, консультанти на психолог Центру намагалися донести думку про те, що саме професійний стандарт дозволяє вчителям визначати чіткі орієнтири власного професійного розвитку, а також запобігає ризикам необ’єктивного оцінювання професійних компетентностей вчителів під час їхньої майбутньої атестації та сертифікації.
Також в ході методичного практикуму поговорили про те, що найперше, для чого був розроблений професійний стандарт вчителя – це планування професійного розвитку та підвищення кваліфікації, самооцінювання професійної діяльності. Щодо самооцінювання власної педагогічної діяльності в розрізі трудових функцій та компетентностей було надано посилання на анкети, зайшовши за яким на сайт Прилуцького центру ПРПП, можна оцінити себе як фахівця в галузі освіти відповідно до своєї кваліфікаційної категорії.
Підводячи підсумок методичної зустрічі, фахівці Прилуцького центру ПРПП наголосили, що адекватне самооцінювання слугуватиме вектором у побудові власного шляху професійного зростання молодих педагогів.