Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Методичний воркшоп «Використання інноваційних педагогічних технологій в дошкільному закладі як засобу підвищення фахового рівня педагогів»

Опубликовано 12.04.2021

12.04.2021 року в рамках дистанційної просвіти вихователів-методистів закладів дошкільної освіти через ZOOM конференцію консультантом комунальної установи «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Прилуцької міської ради Чернігівсьої області Тетяною Зубко було проведено четверте засідання Методичного воркшопу «Використання інноваційних педагогічних технологій в дошкільному закладі як засобу підвищення фахового рівня педагогів». Учасниками заходу була обговорена проблема «Використання LEGO-технології в освітньому процесі закладу дошкільної освіти».

В презентаційних матеріалах «LEGO-технологія ― чарівні цеглинки успіху» консультант наголосила, що одним із провідних засобів навчання в умовах сучасного розвитку освіти дітей дошкільного віку стає саме LEGO-конструювання. Конструктори фірми LEGO мають низку характеристик, що значно відрізняють їх від інших конструкторів, насамперед, великим діапазоном можливостей, багатофункціональністю, сучасними технічними та естетичними характеристиками, використанням їх в різних ігрових та навчальних цілях.

Під час обговорення педагоги зауважили, що використання в роботі з дітьми наборів LEGO дозволяє за більш короткий час досягти стійких позитивних результатів у навчанні та вихованні.

Вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 10 Юлія Кругляченко поділилась досвідом впровадження LEGO-технології в закладі. Відмітила, що на сьогодні конструктори LEGO є незамінним матеріалом для занять з дітьми у закладах дошкільної освіти і в початковій школі. LEGO-технологія цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри та експериментування. Кожен педагог знайшов у ній щось корисне для себе ― музичні керівники вивчають ноти за допомогою конструктора, інструктор з фізкультури використовує цеглинки як нестандартне обладнання, практичний психолог проводить тестування та релаксаційні вправи. За допомого LEGO діти вивчають математику, мову, знайомляться з довкіллям і навіть малюють цеглинками! Конструктор є надійним помічником у роботі вчителів-логопедів і корекційних педагогів. І така популярність цілком обґрунтована.

Марина Фесик, вихователь ЗДО № 15, підтримала виступ попередника та додала, що заняття з LEGO урізноманітнюють та вдосконалюють освітній процес, роблять його цікавішим для дітей, в ігровій формі створюють неповторну атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння матеріалу.

Світлана Кузьменко, вихователь ДНЗ № 28 Центру С.Ф.Русової, розкрила роль LEGO-середовища у плануванні освітньої діяльності, прокоментувала досягнення здобувачів освіти та забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. Відмітила роль батьків у створенні LEGO-середовища в ЗДО.