26 жовтня 2022 року відбулося засідання методичного воркшопу «Використання інноваційних педагогічних технологій в дошкільному закладі як засобу підвищення фахового рівня педагогів». В ході зустрічі консультант КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Тетяна Зубко презентувала вихователям закладів дошкільної освіти міста курс «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» (автори парціальної програми О.Пометун та Н.Гавриш), який передбачає роботу з дошкільниками різних вікових груп протягом трьох років. Він складається з трьох частин: «Маленькі люди великого світу» (для дітей 4-го року життя), «Діємо разом» (для дітей 5-го року життя) та «Дошкільнятам – про сталий розвиток» (для дітей 6-го року життя). Вони можуть запроваджуватися в закладі дошкільної освіти цілісно як частини курсу, або автономно як окремий курс. Консультант наголосила на пріоритетності варіативної моделі організації освітнього процесу із застосуванням сучасних технологій та зауважила, що дана програма є гарним підґрунтям для використання у роботі. Під час спільної методичної роботи «Синтез думок» педагоги долучилися до обговорення, як реалізувати основні принципи курсу в дошкільному закладі.
Досвідом впровадження даного курсу поділилася вихователь дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 11 Прилуцької міської ради Чернігівської області Світлана Білоус. Через кейс-стаді для учасників заходу Світлана розкрила основні моменти реалізації освітнього напряму за темою «Здорова Земля – це наше здоров’я та процвітання». Педагоги переглянули відео інтегрованої діяльності «Сміттєві перегони» з дітьми 4 року життя та через презентаційні матеріали “Здоров’я природи” ознайомилися з основними положеннями концепції сталого розвитку.
Учасники мали можливість не лише ознайомитися з родзинками програми, а й опрацювати практичне застосування та позитивний досвід впровадження. Організатори заходу провели моніторинг щодо запитань педагогів та надали поради щодо ефективного впровадження задля отримання бажаного результату.