Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Міні-тренінг «Що таке щастя»

Опубликовано 27.04.2021

27 квітня 2021 року у форматі Zoom-конференції відбулося засідання Психологічної вітальні «Джерело професійного зростання» для практичних психологів закладів дошкільної освіти.

У рамках Психологічної вітальні психолог КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Ірина Огорілко провела міні-тренінг «Що таке ЩАСТЯ». Тема для тренінгу була обрана не випадково. Адже, враховуючи ситуацію постійного подовження карантину через стрімке розповсюдження інфекції COVID-19, ми перебуваємо в стані емоційної напруги. Щоб бути спроможними до конструктивної взаємодії з дітьми, батьками, колегами, керівництвом, своїми рідними, необхідно мати духовний імунітет. Фахівці психологічної служби мають надавати ефективну і своєчасну психологічну підтримку колегам щодо уміння справлятися з життєвими проблемами. В той же час, практичні психологи і самі повинні дотримуватися психогігієни карантину, бути емоційно врівноваженими та позитивно налаштованими.

Метою міні-тренінгу було сприяти формуванню стресостійкості фахівців психологічної служби та позитивному налаштуванню на професійну діяльність та життя.

Учасники тренінгу розкрили глибину розуміння поняття «щастя»; формували уміння розрізняти його серед інших почуттів; розширювали власні уявлення про те, що кожна людина – творець свого щастя; визначали рівень своєї життєвої енергії; розвивали унікальне уміння володіти щастям.

Тренінг у режимі Zoom конференції проводився вперше, але, завдячуючи тому, що усі його учасники достатньо володіють навичками роботи в режимі онлайн, практичні вправи виконувалися активно і таким же активним був зворотний зв'язок із ведучим тренінгу.