Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Навчальний семінар «Хмарні технології на допомогу педагогу ЗДО. Як створити персональний блог педагога?»

Опубликовано 25.05.2022

Професійний розвиток педагога – запорука успішної кар`єри. Кваліфікаційні вимоги до вихователів, яким присвоюється певна категорія відповідно до вимог професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти», передбачають професійний розвиток педагогів у процесі навчання, співробітництва та поширення досвіду. Тому 25 травня 2022 року в рамках роботи навчального семінару «Хмарні технології на допомогу педагогу ЗДО» працівники закладів дошкільної освіти міста разом з консультантом Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників Тетяною Зубко, яка була спікером zoom конференції, обговорювали «Як створити персональний блог педагога?»

У теоретичній частині семінару консультант через презентаційні матеріали провела огляд популярних платформ для ведення блогу і проаналізувала їх особливості. Учасники заходу попрактикували поетапно створити власний блог на Blogger від всесвітньовідомої корпорації Google.

До розкриття практичної частини навчального семінару долучилися вихователь-методист дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 29 Людмила Прокопенко та вихователі  закладу Катерина Заріпова, Світлана Пунько, Ірина Хорлунова, Надія Кухарчук, які презентували власні доробки.

Практичне використання теоретичного матеріалу надало можливість слухачам семінару на власні очі побачити результати професійного зростання своїх колег. Педагоги змогли об'єктивно проаналізувати свою педагогічну діяльність, систематизувати досягнення й визначити способи вдосконалення освітнього процесу.