Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Обираємо модельні програми та підручники для 7 класу

Опубликовано 08.02.2024

8 лютого 2024 року відбувся брейнстормінг вчителів історії «Обираємо модельні навчальні програми та підручники для 7 класу».

Ніна Лобода, консультант Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників, у своєму виступі наголосила, що базова середня освіта має такі цикли як адаптаційний (5—6 класи) та базового предметного навчання (7—9 класи), що дають змогу враховувати вікові та індивідуальні особливості розвитку і потреби учнів, а також забезпечити просування індивідуальними освітніми траєкторіями. Виступаюча ознайомила педагогів з вимогами до обов’язкових результатів навчання учнів 7-9 класів громадянсько-історичної освітньої галузі, з модельними навчальними програмами з історії України та всесвітньої історії. Консультант прокоментувала наказ МОН України «Про проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників у 2023-2024 роках, 7 клас», надала інформацію про презентації підручників на YouTube-каналі ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Олена Мандзюк, вчитель історії Ліцею №7, поділилася власним досвідом щодо впровадження модельних навчальних програм «Історія України.7-9 класи» для ЗЗСО (автори Бурлака О.В., Желіба О.В., Худобець О.А та інші) та «Всесвітня історія. 7-9 класи» для ЗЗСО (автори Щупак І.Я., Посунько А.С. Бакка Т.В. та інші). Педагогиня проаналізувала наявні підручники та надала практичні поради щодо роботи з ними під час уроків

Розглянуте питання носить практичний характер, тому педагоги доєдналися до діалогу.