24 квітня 2024 року в форматі ZOOM-конференції для вчителів початкових класів відбулася дискусійна панель з теми «Оцінювання учнів початкових класів».
Консультант КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Тетяна Караулова розкрила особливості вербального, формувального та підсумкового оцінювання учнів 1-4 класів Нової української школи, також розповіла про необхідність та особливості впровадження формувального оцінювання, його види, мету, принципи та характерні ознаки; презентувала алгоритм діяльності вчителя під час організації формувального оцінювання; акцентувала увагу учителів на тому, що від правильної організації оцінювання залежить ефективність навчання.
Вчитель початкових класів Прилуцької гімназії № 10 Олександр Сохань поділився досвідом вербального оцінювання в 1 класі. Вчитель представив адаптовані критерії для формувального оцінювання, які розроблені ним до кожного виду роботи і виду діяльності учнів та презентував техніки формувального оцінювання, які вдало впроваджує у першому класі: світлофор, цеглинки, сигнали рукою, незакінчене речення, робота в групах, гаряче місце. Олександр Іванович також ознайомив колег з розробленим закладом освіти щоденником спостережень для здобувачів освіти 1 класу Прилуцької гімназії №10, який дозволяє відстежувати динаміку навчання та особисті досягнення учнів на уроках відповідно до рекомендацій заповнення свідоцтва досягнень учнів.
Людмила Панченко, вчитель початкових класів Ліцею № 7, розкрила педагогічні техніки, методи, прийоми й інструменти формувального оцінювання навчальних досягнень учнів 3-4 класів. Під час своєї розповіді поділилася досвідом роботи з використання креативних прийомів різних технік формувального оцінювання («Світлофор», «Сигнали рукою», «Хибні завдання», «Однохвилинне есе», «Щоденник спостережень» і інш.). Розповідаючи про підсумкове оцінювання, презентувала надбання творчої групи вчителів Ліцею №7, які розробили критерії оцінювання діагностувальних робіт з основних предметів. При розробці даних критерій вчителі врахували не тільки рівень досягнень, а й розділили кожен рівень на бали.
Учасники, підводячи підсумок семінару, окреслили подальші напрямки діяльності вчителя щодо оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.
Прилуцький ЦПРПП дякує вчителям початкових класів Людмилі Панченко та Олександру Соханю за співпрацю і бажає подальших професійних здобутків.