Питання впровадження формувального оцінювання в освітній процес НУШ гостро постало перед педагогічними працівниками закладів освіти, бо вже з першого вересня цього року учні 5-х класів почнуть працювати за новим Державним стандартом базової середньої освіти. І в Новій українській школі оцінки слугуватимуть для аналізу індивідуального прогресу, планування індивідуального темпу навчання, а не для ранжування здобувачів освіти. В основі підходу до оцінювання буде взято описове формувальне оцінювання з елементами автентичності.
14 червня 2022 року на запит учителів Прилуцької гімназії №1 ім. Георгія Вороного Ніна Лобода, консультант Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників, провела навчання для педагогів з теми «Формувальне оцінювання - оцінювання для навчання». В ході зустрічі вона розповіла про необхідність та особливості впровадження формувального оцінювання, його види, мету , принципи та характерні ознаки, презентувала алгоритм діяльності вчителя під час організації формувального оцінювання. Виступаюча надала інформацію про інтернет- сервіси та додатки, що дозволяють визначати навчальні потреби учнів, про найпопулярніші інструменти для самооцінки та взаємооцінювання, відслідковування прогресу в навчанні дітей, а також для створення онлайнових інтерактивних вправ, ребусів, кросвордів, робочих аркушів, анкет, тестів, вікторин тощо.
Днем раніше, 13 червня, Ніна Лобода провела на платформі ZOOM для усіх бажаючих учителів міста семінар- практикум «Формувальне оцінювання в НУШ».