Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Педагогічна інтернатура: теорія та практика

Опубликовано 20.10.2022

В рамках реалізації ПРОЄКТУ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ «Формування педагогічної майстерності молодого педагога закладів освіти» працівниками Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників 20.10.2022 в онлайн-режимі було проведено навчальний семінар з методичних питань «Педагогічна інтернатура: теорія та практика». Учасниками семінару стали молоді педагоги, керівники та практичні психологи закладів загальної середньої освіти нашого міста.

Директор Центру Світлана Чернякова презентувала Smart-кейс педагога інтерна, в рамках якого розкрила нормативно-правову базу, мету, завдання та основні етапи проведення педагогічної інтернатури. Під час практичної частини навчального семінару директорка надала керівникам закладів освіти розроблені нею зразки матеріалів щодо організації педагогічної інтернатури в закладі освіти: проєкт наказу «Про організацію педагогічної інтернатури», «Програму педагогічної інтернатури» та показала на конкретному прикладі, як правильно оформити «Банк даних педагогічної інтернатури».

Психолог Центру Ірина Огорілко опрацювала з практичними психологами закладів загальної середньої освіти розроблені нею рекомендації «Педагогічна інтернатура: психологічний супровід молодого педагога», зосередивши увагу на тому, що психологічний супровід інтерна повинен будуватися на діагностично-прогностичній основі. Психологиня надала зразки орієнтовних анкет, діагностичні методики, тематику інтерактивних заходів з неформальної освіти. Також фахівці психологічної служби обговорили критерії професійної соціалізації молодих педагогів, які необхідно дослідити, що сприятиме ефективній роботі психолога з молодими педагогами.

Для більш детального, самостійного ознайомлення з питанням організації та проведення педагогічної інтернатури працівники Центру розробили для керівників, інтернів, педагогів-наставників та практичних психологів та надіслали в заклади загальної середньої освіти рекомендації, які визначають порядок проходження педагогічної інтернатури.