В рамках реалізації ПРОЄКТУ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ «Формування педагогічної майстерності молодого педагога закладів освіти» працівниками Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників 20.10.2022 в онлайн-режимі було проведено навчальний семінар з методичних питань «Педагогічна інтернатура: теорія та практика». Учасниками семінару стали молоді педагоги, керівники та практичні психологи закладів загальної середньої освіти нашого міста.
Директор Центру Світлана Чернякова презентувала Smart-кейс педагога інтерна, в рамках якого розкрила нормативно-правову базу, мету, завдання та основні етапи проведення педагогічної інтернатури. Під час практичної частини навчального семінару директорка надала керівникам закладів освіти розроблені нею зразки матеріалів щодо організації педагогічної інтернатури в закладі освіти: проєкт наказу «Про організацію педагогічної інтернатури», «Програму педагогічної інтернатури» та показала на конкретному прикладі, як правильно оформити «Банк даних педагогічної інтернатури».
Психолог Центру Ірина Огорілко опрацювала з практичними психологами закладів загальної середньої освіти розроблені нею рекомендації «Педагогічна інтернатура: психологічний супровід молодого педагога», зосередивши увагу на тому, що психологічний супровід інтерна повинен будуватися на діагностично-прогностичній основі. Психологиня надала зразки орієнтовних анкет, діагностичні методики, тематику інтерактивних заходів з неформальної освіти. Також фахівці психологічної служби обговорили критерії професійної соціалізації молодих педагогів, які необхідно дослідити, що сприятиме ефективній роботі психолога з молодими педагогами.
Для більш детального, самостійного ознайомлення з питанням організації та проведення педагогічної інтернатури працівники Центру розробили для керівників, інтернів, педагогів-наставників та практичних психологів та надіслали в заклади загальної середньої освіти рекомендації, які визначають порядок проходження педагогічної інтернатури.