Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Педагогічний брейнстормінг «Особистість керівника в системі управління закладом дошкільної освіти»

Опубликовано 08.02.2022

08.02.2022 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Тетяна Зубко провела перше засідання педагогічного брейнстормінгу «Особистість керівника в системі управління закладом дошкільної освіти». Темою засідання стала актуальна для керівників проблема «Самооцінювання діяльності закладу дошкільної освіти».

В ході zoom-зустрічі консультантка разом з адміністрацією закладів дошкільної освіти обговорили матеріали електронного порадника для директора ЗДО «Як створити внутрішню систему забезпечення якості освіти» та методичні рекомендації Державної служби якості освіти України щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти, затверджені наказом від 30.11.2020 № 01-11/71.

Під час діалогу учасники зустрічі відмітили індивідуальність обраної моделі внутрішньої системи забезпечення якості освіти, кроки проведення комплексного самооцінювання діяльності ЗДО. Консультант запропонувала алгоритм дій із самооцінювання освітньої діяльності та управлінських процесів закладу, проаналізувала адаптовані критерії, правила і процедури оцінювання чотирьох напрямів – «Освітнє середовище», «Педагогічна діяльність», «Здобувачі освіти», «Управлінська діяльність», які розробили робочі команди педагогів закладів. Тетяна Зубко дала відповіді на поставлені питання. Учасників хвилювало, які підходи до оцінювання якості освітньої діяльності використати в дошкіллі, які варіанти розгляду результатів самооцінювання, як провести звітування та спланувати свою діяльність, визначивши шляхи удосконалення.

Така форма консультативної роботи є прийнятною для педагогічних працівників, бо є можливість не лише прослухати інформацію, а й поставити до консультанта Центру запитання, які виникають у процесі опрацювання даної інформації.