Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Педагогічний брифінг «Сучасний методичний простір закладу дошкільної освіти»

Опубликовано 12.05.2023

12 травня 2023 року консультант КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Тетяна Зубко провела засідання педагогічного брифінгу «Сучасний методичний простір закладу дошкільної освіти», в роботі якого взяли участь вихователі-методисти закладів дошкільної освіти.

Метою зустрічі стало обговорення ключових показників якості дошкільної освіти, критерів їх досягнення та впровадження в освітній процес закладу дошкільної освіти. Консультант Центру акцентувала увагу учасників заходу на ролі, професіоналізмі та самоменеджменті вихователя-методиста у плануванні сучасної моделі методичної роботи закладу, що є цілісною педагогічною системою, яка здійснюється педагогічним колективом закладу під керівництвом вихователя-методиста. Тетяна Зубко запропонувала учасникам зустрічі пройти тест «Ефективність застосування самоменеджменту» та самостійно обробити власні результати, щоб побачити свої недоліки та внести корективи у власну педагогічну діяльність та удосконалення особистості.

Наступним кроком у роботі брифінгу було обговорення проєкту Професійного стандарту за професією «Вихователь-методист закладу дошкільної освіти». Педагоги через презентаційні матеріали ознайомилися з трудовими функціями та компетентностями, які сформують та удосконалять управлінську та методичну діяльність методистів.

В ході активного обговорення дійшли висновку, що за правильної творчої організації самоменеджменту вихователь-методист розробляє власну програму професійного саморозвитку, виділяє в ній основні етапи роботи над підвищенням своєї професійної компетентності, зокрема, оволодіти сучасними методами, навичками управління; моніторити якість освітнього процесу; підвищити вимоги до педагогічних працівників, їхнього професіоналізму; створити концепцію особистісного розвитку. Тобто вихователь-методист фактично забезпечує умови, які необхідні для підвищення якості освітньої діяльності закладу. Результатом його зусиль може бути індивідуальна управлінська концепція вихователя-методиста.