Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Практичний кейс «Від закону – до трансформації дошкілля» для керівників закладів дошкільної освіти

Опубликовано 07.03.2025

Для ефективної імплементації Закону України «Про дошкільну освіту» 06 березня 2025 року консультант КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Тетяна Зубко провела практичний кейс «Від закону – до трансформації дошкілля» для керівників закладів дошкільної освіти. Захід відбувся у форматі zoom конференції. Головною метою консультанта Центру було донести педагогам ключові новації закону.

Тетяна Зубко розкрила структуру та зміст ухваленого Верховною Радою 06 червня 2024 року закону №3788-IX «Про дошкільну освіту». Консультант звернула увагу учасників на основні засади державної політики та освітню діяльність у сфері дошкільної освіти, які розкриті в документі. Зауважила, що основна увага Закону приділена дитині та особистісно орієнтованому підходу до її розвитку. Документ пропонує також запровадження системи заходів, спрямованих на забезпечення конституційної гарантії щодо доступності дошкільної освіти. Другою ключовою новацією Закону можна назвати забезпечення безпеки та зміцнення здоров'я кожної дитини.

Іншою групою суб'єктів, про забезпечення якнайкращих інтересів яких необхідно дбати, є педагогічні працівники, адже від їхньої безпосередньої діяльності залежить чи будуть діти щасливі, доглянуті, розвинуті, виховані та навчені.

Керівники ЗДО підтримали думку розробників, що ці та інші новації (які пропонує Закон) мають вивести сферу дошкільної освіти на новий рівень розвитку, забезпечивши кращі умови для розвитку дітей і праці педагогічних працівників.