9 січня 2023 року на базі Прилуцького ліцею № 3 імені Сергія Гордійовича Шовкуна працівниками Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників проведено практикум «Концептуальні засади STEM-освіти при створенні цілісної системи навчання в Новій українській школі». У роботі заходу взяли участь педагогічні працівники природничої, математичної, мовно-літературної, технологічної, інформатичної, громадянської та історичної освітніх галузей Ліцею № 3.
Під час практикуму директорка Центру Світлана Чернякова обговорила з педагогами нормативно-правову базу та актуальні питання розвитку і популяризації напрямів STEM-освіти, наголосила на формуванні у здобувачів освіти науково-дослідницьких навичок, що передбачені навчальними програмами Нової української школи; розібрала з педагогами структуру форм STEM-навчання, таких як STEM-урок, STEM-заняття, STEM-проєкт, STEM-квест та STEM-хакатон; продемонструвала різні варіанти створення освітнього STEM-середовища у закладі освіти.
Консультанти Центру Дмитро Клугман та Ніна Лобода розповіли педагогам про основні аспекти впровадження основ STEM-освіти в практику роботи вчителів природничо-математичних дисциплін, інформатичної, мовно-літературної, громадянської та історичної освітніх галузей, наголосили на конкретних Internet-ресурсах для застосування в практиці роботи вчителів вище зазначених галузей.
Консультант Людмила Гапченко ознайомила вчителів технологічної та мистецької галузей з STE(А)M технологіями у проєктуванні об’єктів технологічної діяльності, залучила до обговорення та демонстрації досвіду роботи вчителя Ліцею № 3 Володимира Науменка, який презентував власні STEM-проєкти з навчального предмету технології.
Учасники STEM-практикуму поповнили свої знання із STEM-освіти, активно поспілкувалися та відвідали виставку «STEM-проєкти на уроках трудового навчання».