Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Проблемний стіл для вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти

Опубликовано 13.10.2023

12 жовтня 2023 року Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників провів в онлайн режимі для вчителів початкових класів проблемний стіл з теми «Формування предметних та ключових компетентностей через діяльнісний підхід у навчанні молодших школярів».

Консультант Центру Тетяна Караулова у своєму виступі акцентувала увагу педагогів на головному завданні сучасної загальноосвітньої школи – підготувати компетентну особистість, здатну знаходити правильні рішення у конкретних навчальних, життєвих, а в майбутньому і професійних ситуаціях; зупинилася на питанні, як реалізувати компетентнісний підхід в навчанні, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових компетентностей особистості.

Вчителі початкових класів Ліцею № 6 та Ліцею № 14 поділилися власним досвідом роботи у розкритті даного питання.

Валентина Панаско, вчитель початкових класів Ліцею № 6, ознайомила присутніх з тим, як на уроках математики формує ключові компетентності через ігри та діяльнісний підхід. Педагог висвітлила елементи ключових та складові математичної компетентності. Учитель переконана, що саме завдяки ігровим формам навчання вдається залучити пасивних учнів до системної розумової праці, дати змогу дитині відчути успіх, повірити в свої сили, навчатися без примусу, щоб кожен став дослідником і винахідником.

Лариса Грицкевич, вчитель початкових класів Ліцею № 6, у своєму виступі звернула увагу на сутність комунікативної компетентності молодших школярів, її складових. Презентувала, як поєднує в роботі традиційну систему вправ, ігор та інноваційні технології на уроках української мови та літературного читання.

Лілія Припутненко, вчитель початкових класів Ліцею № 6, висвітлила питання «Формування критичного мислення в початковій школі», поділилася методами та прийомами роботи з розвитку критичного мислення молодших школярів, які роблять навчальний процес більш творчим, вчать учнів мислити, виділяти головне, висловлювати та аргументувати власні думки.

Світлана Захарова, вчитель початкових класів Ліцею № 14, розповіла про впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках в початковій школі. Метою її виступу було показати педагогічні шляхи вирішення проблеми здоров'язберігаючої освіти в несприятливих для здоров'я дітей умовах життя за допомогою «Навчання в русі». У системі пізнавально - рухового навчання активність дитини поліпшує якісне сприйняття інформації, що отримується.

Світлана Мірошніченко, вчитель початкових класів Ліцею № 14, презентувала проєктну діяльність з учнями свого класу. Дана діяльність дала змогу здійснити індивідуальний підхід до кожної дитини, зміцнити психологічний клімат на уроці. Під час застосування проєктної технології учні вчаться на власному досвіді і досвіді своїх товаришів, бачити результат своєї праці.

В ході спілкування вчителі дійшли висновку, що на своїх уроках повинні постійно організовувати таку діяльність, яка б робила навчання дітей успішним, а здобуті знання – якісними.