15.11.2023 року відбулося засідання творчої майстерні «Організовуємо професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти», в роботі якої взяли участь керівники музичні закладів дошкільної освіти. Під час інформаційного колажу «Впровадження технологій духовного розвитку» консультант Центру ПРПП Тетяна Зубко ознайомила учасників заходу з матеріалами дослідження Наталії Осадчої, викладача Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка «Духовний свiт дитини i сучасна педагогiчна практика» (2020). Зауважила, що нині світова педагогічна практика використовує цілу низку навчальних програм, які спрямовані на вирішення проблем дітей, у тому числі і духовних, пов’язаних зі зростаючою потребою в самостійності та незалежності від свого оточення. Особливе місце у вирішенні цих проблем займає здатність педагогів і вихователів сформувати у дітей психоемоційні основи духовного розвитку, а саме: усвідомлення власних емоцій та вміння розпізнавати свої почуття; управління емоціями; самомотивація; уміння розпізнавати емоції інших людей; уміння будувати стосунки.
До практичної частини заходу долучилася керівник музичний дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 11 Анжела Ворона, яка велику увагу приділила питанню формування духовнозбережувальної компетенції в дітей дошкільного віку засобами народного фольклору. Під час майстер-класу «Формування музичного світогляду дітей дошкільного віку засобами народного фольклору» педагог презентувала свій практичний досвід роботи та запросила до перегляду відео матеріалів роботи з дітьми «Ритмічний калейдоскоп народних ігор та забав».
Під час тренінгу з учасниками творчої майстерні музичний керівник розвивала їх професійну майстерність з питання впливу музично-ігрового фольклору на розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку.
«Живе» спілкування музичних керівників сприяло утворенню цілісного педагогічного уявлення з даного напряму дошкільної освіти та підвищенню ефективності процесу ранньої соціалізації шляхом формування духовнозбережувальної компетенції в дітей.