23.02.2024 року на базі дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 11 відбулося засідання творчої майстерні педагогів «Організовуємо професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти». До її роботи долучилися вчителі-логопеди та вихователі логопедичних груп закладів дошкільної освіти. Модератором заходу була консультант Центру ПРПП Тетяна Зубко.
В ході заходу свій практичний досвід роботи презентувала вчитель-логопед ДНЗ КТ № 11 Наталія Блінова. Через майстер-клас «Розвиток мовлення дітей засобами загальної та дрібної моторики рук» розкрила роль середовища та методичного забезпечення в корекційній роботі з дітьми. Вчитель-логопед наголосила, що формування правильної вимови у дітей – це складний процес, дитині потрібно навчитися керувати своїми органами мовлення, сприймати звернене до неї мовлення, здійснювати контроль за мовленням оточуючих та власним. В роботі з дітьми велику увагу педагог приділяє систематичності, адже саме тоді буде досягнений вагомий ефект від виконання спеціальних вправ. Завдання з розвитку рухів пальців рук повинні приносити дитині радість, гарний настрій, не повинні викликати перевтомлення. Саме таке емоційне забарвлення учасники заходу побачили в ході перегляду відео ряду різних форм роботи з дошкільнятами.
Для вирішення поставлених завдань у формуванні мовної компетентності дітей пані Наталія активно залучала батьків вихованців. Свідома участь батьків у корекційному процесі обов’язкова і надзвичайно важлива, тому що, по-перше, родина – єдиний і природний простір, що оточує дитину від моменту її появи на світ. Сім’я, батьки найбільше впливають на мовленнєвий і загальний розвиток малюка. Саме в родині дитина набуває початкового досвіду спілкування словом. По-друге, батьківська думка є найбільш авторитетною для дитини, і, по-третє, тільки у батьків є можливість щодня закріплювати сформовані на логопедичних заняттях навички в процесі живого, безпосереднього спілкування з дитиною.
Учасники заходу через критерії оцінювання результативності корекційної роботи з дітьми відмітили позитивні зміни у розвитку мовлення дітей логопедичної групи.