Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Продовжила роботу творча майстерня педагогів-дошкільників з проблеми «Організовуємо професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти»

Опубликовано 23.02.2024

23.02.2024 року на базі дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 11 відбулося засідання творчої майстерні педагогів «Організовуємо професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти». До її роботи долучилися вчителі-логопеди та вихователі логопедичних груп закладів дошкільної освіти. Модератором заходу була консультант Центру ПРПП Тетяна Зубко.

 В ході заходу свій практичний досвід роботи презентувала вчитель-логопед ДНЗ КТ № 11 Наталія Блінова. Через майстер-клас «Розвиток мовлення дітей засобами загальної та дрібної моторики рук» розкрила роль середовища та методичного забезпечення в  корекційній роботі з дітьми. Вчитель-логопед наголосила, що формування правильної вимови у дітей – це складний процес, дитині потрібно навчитися керувати своїми органами мовлення, сприймати звернене до неї мовлення, здійснювати контроль за мовленням оточуючих та власним. В роботі з дітьми велику увагу педагог приділяє систематичності, адже саме тоді буде досягнений вагомий ефект від виконання спеціальних вправ. Завдання з розвитку рухів пальців рук повинні приносити дитині радість, гарний настрій, не повинні викликати перевтомлення. Саме таке емоційне забарвлення учасники заходу побачили в ході перегляду відео ряду різних форм роботи з дошкільнятами.

Для вирішення поставлених завдань у формуванні мовної компетентності дітей пані Наталія активно залучала батьків вихованців. Свідома участь батьків  у корекційному процесі обов’язкова і надзвичайно важлива, тому що, по-перше, родина – єдиний і природний простір, що оточує дитину від моменту її появи на світ. Сім’я, батьки найбільше впливають на мовленнєвий і загальний розвиток малюка. Саме в родині дитина набуває початкового досвіду спілкування словом. По-друге, батьківська думка є найбільш авторитетною для дитини, і, по-третє, тільки у батьків є можливість щодня закріплювати сформовані на логопедичних заняттях навички в процесі живого, безпосереднього спілкування з дитиною.

Учасники заходу через критерії оцінювання результативності корекційної роботи з дітьми відмітили позитивні зміни у розвитку мовлення дітей логопедичної групи.