25.04.2024 року на базі закладу дошкільної освіти № 15 відбулося засідання творчої майстерні педагогів «Організовуємо професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти». До її роботи долучилися вихователі старших груп закладів дошкільної освіти. Модератором заходу була консультант Центру ПРПП Тетяна Зубко. Метою цього зібрання було реалізувати трудові функції вихователів, розкрити поняття мовленнєва компетентність та окреслити шляхи підготовки вихователів до роботи з формування мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку.
Захід був спланований у форматі методичної сесії. Співдоповідачами виступили педагоги ЗДО № 15 Світлана Іванча та Ольга Чала.
Світлана Іванча презентувала учасникам заходу власний досвід роботи з проблеми ««Лялька-персона» – інтерактивна методика забезпечення психологічного комфорту та формування емоційної грамотності дошкільників». Ця методика творча, інтерактивна. В її основі лежить систематичне використання в роботі з дітьми «ростових» ляльок, що мають індивідуальні особливості. Спілкуючись з лялькою, дошкільнята набувають впевненості, навичок життя. Ляльки є носіями позитиву. Вони допомагають дітям висловлювати свої почуття і переживання, почуватися захищеними. Поступово поповнюється словниковий запас дітей. Діти активно використовують слова для опису емоцій та почуттів ляльок. Дошкільнята вдосконалюють вміння вирішувати проблемні ситуації.
Ольга Чала представляла напрацювання з проблеми «Сторітелінг як особливий інструмент словесної творчості, розвитку емоційно-мотиваційної та когнітивної сфери дошкільників». Мистецтво розповідати історії або сторітелінг допомагає вихованцям обмінюватися інформацією та її запам’ятовувати, будувати довірливі стосунки. Педагог акцентувала увагу колег на методиці використання кубиків Рорі О’Коннора та представила «іграшку групи», про яку діти складають історії та казки за методикою Джанні Родарі. Пані Ольга запропонувала учасникам заходу попрактикуватися у виконанні найбільш цікавих вправ від Родарі.
Учасники заходу дійшли висновку, що використовуючи нові методики, педагог несвідомо залучає здобувачів освіти до спілкування, в ході якого діти отримують нові знання, удосконалюють вміння і навички мовлення, у них формуються навички соціальної поведінки. Діти особистісно та емоційно ростуть, вони краще розуміють навколишній світ, а здоровий спосіб життя стає для них нормою. Особливо важливо, що діти вчаться оцінювати різні варіанти у вирішенні проблемних ситуацій та обирати ті, які гарантують позитивний результат.