16 травня 2024 року відбулося засідання педагогічного брифінгу «Сучасний методичний простір закладу дошкільної освіти». До його роботи долучилися вихователі-методисти закладів дошкільної освіти. Захід спланований у форматі практичного кейсу «Чим зайняти дітей в укритті: 7 дієвих порад». Консультант Центру ПРПП Тетяна Зубко розкрила основні етапи роботи з дітьми в укритті. Звернула увагу на облаштування укриття, поділ на локації для спортивної діяльності, образотворчої, ігрової, чи усамітнення. Запропонувала ряд методик для стабілізації психологічного супроводу дітей у стресовій ситуації, що допоможуть закласти основу для регуляції емоцій, емпатії, підвищення самооцінки та дасть можливість справитися з гнівом, замкнутістю, тривогою, постконфліктною травмою. Наголосила на поведінці педагога в укритті, щоб діти не відчували страху й паніки.
В умовах війни педагогічні працівники ЗДО мають бути готовими і спроможними повноцінно надавати всім учасникам освітнього процесу освітні, інформаційні, консультаційні послуги, які мають відповідати вимогам Базового компоненту, незважаючи на воєнний стан. Тетяна Зубко проаналізувала різні технології та форми роботи, що стимулюватимуть пізнавальний розвиток дошкільників у замкненому просторі. Зауважила, що більшість часу впровадження освітнього процесу в укритті має відбуватись індивідуалізовано і полягати у забезпеченні вихователем індивідуальної зони творчого розвитку дитини, що дозволяє їй на кожному етапі створювати освітню продукцію, спираючись на свої індивідуальні якості та здібності. Консультант надала зразки пам’яток для батьків та педагогів щодо тематики бесід з дітьми в укритті.
В ході спілкування учасники заходу обговорили, як діяти в укритті відповідно до режиму дня і розкладу організованої пізнавальної діяльності. Педагоги запропонували перелік видів діяльності у першу половину дня, під час денного відпочинку та у другу половину дня.