Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Професійний розвиток педагога. Побудова власної освітньої траєкторії

Опубликовано 19.05.2021

19 травня 2021 року директором комунальної установи «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Прилуцької міської ради Світланою Черняковою у форматі ZOOM-конференції було проведено методичний онлайн-семінар "Професійний розвиток педагога. Побудова власної освітньої траєкторії." Директор Центру розкрила учасникам заходу проблему планування та визначення траєкторії професійного розвитку педагога, наголосила на проведенні в закладах освіти самооцінювання педагогічних працівників та порекомендувала анкети, які можна використати для самооцінювання професійної діяльності. Учасники семінару опрацювали питання оцінювання загальних та професійних компетентностей відповідно до вимог професійного стандарту вчителя, обговорили питання здійснення самоосвіти вчителів- методистів.

 В обговоренні даного питання взяла участь заступник директорів з навчально-виховної роботи Юлія Зімбалевська (ліцей №10), яка поділилась досвідом проведення в закладі самооцінювання. Заступники директорів Людмила Рілова (ліцей 6) та Тетяна Желіба (ЗОШ І-ІІІ ст. №12) поділились планами по створенню професійного портфоліо педагогів закладу.

У ході діалогу учасники семінару прийшли до висновку, що персональний шлях реалізації професійного потенціалу педагогічного працівника, його професійне зростання за індивідуальною траєкторією дозволяє вчителю усвідомити ступінь власної підготовленості до реалізації намічених цілей з урахуванням конкретних умов освітнього процесу у своєму навчальному закладі, призначений для самоосвіти кожного вчителя, спрямований на його саморозвиток в умовах нової української школи.