Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Психологічне консультування педагогів Ліцею № 7 – учасників пілотного запровадження Державного стандарту базової середньої освіти

Опубликовано 18.05.2022

У Прилуцькому центрі ПРПП реалізуються ряд проєктів професійного розвитку педагогічних працівників. Одним із таких є проєкт «Організаційно-методичний інструментарій для педагогів по впровадженню Державного стандарту базової середньої освіти на засадах Нової української школи». Працівники Центру тісно співпрацюють із шкільною командою Ліцею № 7, педагоги якого беруть участь у проєкті всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».

Відповідно до плану реалізації заходів 18 травня 2022 року психолог Центру Ірина Огорілко для педагогічних працівників Ліцею № 7– учасників пілотного запровадження Державного стандарту базової середньої освіти провела групове психологічне консультування з питань формування потреби у безперервній самоосвітній діяльності, навичок самооцінювання, вироблення власного стилю роботи.

На початку заходу слово взяла директорка Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників Світлана Чернякова, яка привітала педагогів Ліцею № 7 та подякувала за активну співпрацю з Центром щодо реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».

У ході консультування розмова йшла про те, що шлях змін – це надзвичайно цікавий шлях, хоча і надзвичайно складний, який потребує педагогів, підготовлених як методично, так і психологічно.

Психологиня до уваги учасників запропонувала притчу про необхідність удосконалюватися. Також поговорили про важливість світогляду, спрямованості особистості та психологічної культури, компоненти якої були проаналізовані.

Психологічне консультування проходило у форматі Zoom-конференції, але це не завадило теоретичний матеріал поєднати із практичним. Вчителі Ліцею № 7 провели самодіагностику з визначення педагогічної оцінки їхньої здатності до професійної діяльності в умовах змін, показниками якої є мотивація, креативність, професійні здібності. Як продовження психолог запропонувала учасникам вправу-асоціацію «Рівень креативності», при цьому було наголошено, що в постійно змінних умовах найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування та використання нових ідей, задумів, нових підходів, нових рішень.

З огляду на те, що в ході роботи над реалізацією чогось нового часто на шляху з’являються перешкоди, тому психолог звернула увагу педагогів на так званого «внутрішнього саботажника», який з’являється у незручний для нас час та може відмовити від нової справи і кожній людині потрібно навчитися вистояти перед ним.

В ході проведення вправи-самопізнання учасники консультування проаналізували, які реакції викликають нововведення та зміни і які фази сприйняття проходить людина, щоб стати експертом в питанні, яке спочатку викликало шок або рішучий опір.

Також психолог поговорила з учителями Ліцею № 7 про питання потреби у безперервній самоосвітній діяльності, профілактику синдрому емоційного вигорання, правила ефективного спілкування та умови ефективного навчання дорослих.

На завершення групового психологічного консультування педагоги Ліцею № 7 отримали від психолога Центру меседж – «Дітей мають навчати щасливі вчителі». До речі, ці влучні ресурсні слова є слоганом європейських шкіл.