Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Психологічний семінар-практикум для молодих педагогів «Розвиток емоційного інтелекту педагога»

Опубликовано 21.10.2021

КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Прилуцької міської ради уже майже рік активно реалізує проєкт професійного розвитку «Професійне зростання молодого педагога «Малими кроками до успіху», здійснюючи професійний та психологічний супровід молодих педагогів.

Кожного навчального року склад «Школи молодого педагога» оновлюється, адже одні педагоги тільки приходять працювати в заклади освіти, інші – напрацьовують педагогічний стаж та виходять із категорії «молодих». З вересня 2021 року 32 молодих педагоги були об’єднані психологом Центру у тренінгові групи, що дає можливість успішно реалізовувати завдання психологічної підтримки.

19 - 20 жовтня 2021 року для молодих педагогів (1 група – педагоги ЗЗСО, 2 група – педагоги ЗДО та ЗПО) психолог Центру Ірина Огорілко провела психологічний семінар-практикум «Розвиток емоційного інтелекту педагога».

Метою інтерактивної роботи було спрямувати учасників на досягнення осмисленої гнучкості в управлінні власними емоціями, розуміння емоцій інших людей, що дозволить усвідомлено, компетентно взаємодіяти з оточуючими; формувати відповідальність за власні емоційні реакції, самоконтроль поведінки та готовність до управління власними емоціями в усталених та емоційно напружених життєвих ситуаціях; розвивати компетенції емоційної саморегуляції; вчитися вербалізувати емоції та почуття; сприяти груповій згуртованості шляхом використання активних методів взаємодії учасників тренінгу; розвивати навички роботи в тренінговій групі.

Учасники семінару-практикуму розмірковували, як пов’язані між собою поняття «емоція», «інтелект», «здоров'я»?; визначали свої мотиви, даючи відповідь на питання: «Чому я ходжу на роботу?»; ознайомлювалися з основними правилами успішної комунікації та важливими складовими розвитку емоційного інтелекту.

В ході діагностичного практикуму молоді педагоги дослідили рівень власних емпатійних здібностей та рівень емоційного інтелекту.

Рефлексією психологічного семінару-практикуму була вправа «Голос серця» з використанням метафоричних асоціативних карток «Бачити серцем».

Молоді педагоги зробили запит психологу Центру щодо проведення тренінгу особистісного зростання та гендерних аспектів спілкування.