Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Психологічний тренінг з розвитку професійної ідентичності як засіб професійно-творчого становлення педагога

Опубликовано 21.02.2023

Одним із напрямків роботи Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників є підтримка молодих педагогів закладів освіти міста, яка реалізується через проєкт професійного розвитку «Професійне зростання молодого педагога «Малими кроками до успіху».

З молодими спеціалістами працюють консультанти та психолог Центру. Спілкування відбувається як у режимі офлайн, так і віртуально.  У застосунку Viber для обміну повідомленнями створена спільнота «Школа молодого педагога», адміністратором якої є психолог Центру Ірина Огорілко. Зазвичай, онлайн спілкування служить для швидкого обміну інформацією та вирішення організаційних питань. Головним у роботі школи молодого педагога є проведення інтерактивних заходів з неформальної освіти, які дають можливість живого спілкування з колегами з різних закладів освіти міста.

20 лютого 2023 року психолог Центру Ірина Огорілко для молодих педагогів провела психологічний тренінг з розвитку професійної ідентичності як засобу професійно-творчого становлення педагога. Молоді спеціалісти із закладів загальної середньої та дошкільної освіти міста знову зустрілися у тренінговій групі, яка була оновлена у вересні 2022 року.

Що рухає молодого педагога на перших етапах професійного становлення? – саме про це говорили на тренінгу. Психолог організувала діалог з учасниками тренінгу про те, як на психологічному рівні особистість, яка тільки починає на практиці оволодівати своєю професією, самостверджується у системі нових для себе стосунків, ідентифікує себе з професійною спільнотою.

Педагогічна молодь була активною в ході виконання вправ, де доводилося побути у ролі студентства та професіоналів, аналізуючи «Чудовий час студентства» та «Чудову пору професійної зрілості», перераховуючи плюси та мінуси даних життєвих періодів. Легше було із студентством, адже учасники тренінгу усі були студентами, а от професійну зрілість треба було змоделювати. Цим вправа і викликала інтерес у молодих педагогів.

Психолог використала метод активного навчання «Алфавіт», в ході якого учасники тренінгу заповнили технологічну карту. Пройшовши етапи «смислотворчість», «аналітичний» та «рефлексивний», учасники тренінгу зафіксували думку групи та свої особисті знання про поняття «професійна ідентичність».

На початку та в кінці тренінгу молоді фахівці вчилися розпізнавати та аналізувати свої емоції, тим самим формували емоційно-етичну компетентність педагога.

Тренінг відбувся на позитиві. Учасники були активні, щирі, мотивовані на групову роботу з такими ж молодими колегами, як вони.

По закінченню роботи Ірина Огорілко подякувала за зворотний зв'язок та побажала молодим педагогам бути неповторними серед професійної спільноти своїх колег та цікавими для своїх учнів та вихованців.