28 жовтня 2024 Прилуцьким центром професійного розвитку педагогічних працівників проведено публічну консультацію «Оцінюємо здобувачів освіти 5-7 класів Нової української школи» для вчителів предметників, які запроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти у 5-7 класах закладів загальної середньої освіти м. Прилуки. Конференцзала платформи Zoom, яка вміщує 100 осіб, була майже повністю заповнена, і це ще раз довело важливість обговорення даного питання із педагогами.
Форма проведення заходу дозволила ефективно проаналізувати проблемне питання «оцінювання по-новому». Педагоги ознайомилися із видами та моделями оцінювання; обговорювали фіксацію результатів навчання на сторінках класних журналів та оформлення свідоцтва досягнень ЗЗСО; пригадали способи фіксації результатів спостереження за розвитком наскрізних умінь учнів.
Процесом проведення публічних консультацій керувала директор Прилуцького центру ПРПП Світлана Чернякова, яка розкрила нормативно-правову базу оцінювання здобувачів освіти 5-7 класів Нової української школи в 2024-2025 н. р. Консультанти Центру Ніна Лобода, Тетяна Караулова, Людмила Гапченко продемонстрували різні зразки оцінювання результатів навчання здобувачів освіти за освітніми галузями.
На запрошення Прилуцького центру ПРПП у даному заході взяв участь Володимир Поліщук, заступник директора комунального закладу «Ладанський ліцей» Ладанської селищної ради. Пан Володимир поділився із колегами досвідом створення моделі оцінювання учнів 5-7 кл. педагогічним колективом Ладанського ліцею, яка вже працює з 1 вересня 2024 року; розповів про етапи роботи над моделлю; продемонстрував, як колектив закладу провів аналіз та порівняння чинних документів, які стосуються оцінювання, показав зразки оформлення класних журналів та нове свідоцтво досягнень для учнів 5-6, 7 класів.
Працівники Центру дякують Володимиру Поліщуку та всім педагогам ЗЗСО міста за участь у заході. Сподіваємося, що інформація, отримана під час публічної консультації дозволить кожному вчителю висловити свою думку щодо проведення оцінювання в закладі освіти та вплинути на загальне рішення в колективі, а це і є дотримання академічної свободи вчителя!