Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Роль програмно-методичного забезпечення у побудові освітнього процесу сучасного закладу дошкільної освіти

Опубликовано 10.01.2022

10.01.2022 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Тетяна Зубко провела консультативну зустріч з педагогами дошкільного навчального закладу № 8 Центру В.О. Сухомлинського (директор Олена Ляшенко) «Роль програмно-методичного забезпечення у побудові освітнього процесу сучасного закладу дошкільної освіти».

Василь Сухомлинський говорив: “Дитинство — це не підготовка до майбутнього життя, а справжнє, яскраве, самобутнє, неповторне життя. Від того, яким воно було, хто супроводжував дитину в дитячі роки, що увібрали її розум і серце з навколишнього світу, залежать якості її як особистості. Бо кожну людську рису природа закладає, а не відшліфовує. Відшліфовувати їх належить батькам, педагогам, суспільству”. Саме тому учасники зустрічі порушили питання осучаснення освітнього процесу закладу, задля забезпечення якісних освітніх послуг.

Педагогічний колектив проаналізував діяльність закладу за перше півріччя відповідно до Стандарту, що утверджує освіту дитини дошкільного віку як стартову платформу особистісного розвитку, як першу й обов’язкову сходинку в системі безперервної освіти та відмітив роль чинних комплексних і парціальних програм в досягненні поставленої мети. Консультант Центру наголосила, що освітні напрями Базового компоненту дошкільної освіти визначають зміст роботи закладу дошкільної освіти через організацію педагогом базових (основних) видів діяльності, які збагачують досвід дитини та реалізуються як її особистісне надбання (результат розвитку) за підтримки батьків в умовах сімейного виховання, розкрити зміст яких можна використовуючи парціальні програми, де поглиблено висвітлюють один або кілька близьких змістових компонентів, напрямів за освітніми лініями, видами діяльності, лініями розвитку тощо.

Після опрацювання теми педагоги дійшли висновку, що підбір програмно-методичного забезпечення та оснащення осередків для здобувачів освіти починають відігравати важливу роль в організації їх безпосередньої навчальної діяльності. Такі матеріали мають бути «розбудованими», сучасними та мобільними.