30 вересня 2024 року відбулося засідання спільноти вчителів іноземної мови «Клуб «Thе best English teachers», де педагоги розглянули питання проведення руханок в обмеженому просторі на уроках англійської мови в умовах війни.
Консультант Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників Ніна Лобода наголосила, що освітній процес в укритті, де якраз і є обмежений простір, має гарантувати учням безпеку не лише фізичну, а й емоційну та психологічну. Діти мають відволікатися від тривоги та тривожного стану. Фізична активність вкрай важлива учням протягом дня, особливо, якщо вони багато часу проводять за комп’ютером на стільці чи в обмеженому просторі. Саме тому вчителеві слід більше уваги приділяти рухливим вправам.
Вчителька іноземної мови Прилуцького ліцею № 5 Галина Іщенко поділилася власним досвідом проведення руханок в обмеженому просторі на уроках англійської мови в умовах війни. Педагогиня в ході свого виступу підкреслила, що однією з цілей НУШ є поширення фізичної активності на уроках, вчені вважають, що кілька хвилин руханки допомагають учням зняти втому, напруження, стрес, розслабитися, перемкнути увагу, підняти настрій, підвищити працездатність. Галина Петрівна розповіла про переваги фізичних вправ, як під час уроків англійської мови проводить вправи на аудіо-візуальні відчуття (руханка «if you`re happy»), на концентрацію уваги при вивченні теми «Одяг», на орієнтування (руханка The Hokey Pokey), не увагу Apple Sauce, Pumpkin Pie тощо. Зацікавленість педагогів викликало повідомлення пані Галини про вивчення досвіду застосування руханок іноземними вчителями, зокрема Mrs.Yelena із США та Molly Whuppie з Австралії.
Учасники зустрічі подякували Галині Іщенко за цікавий пізнавальний виступ.