Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Семінар-практикум «2022-2023 навчальний рік. Інформатична освітня галузь. 5 клас»

Опубликовано 20.05.2022

У рамках реалізації проєкту Прилуцького ЦПРПП «Організаційно-методичний інструментарій для педагогів по впровадженню Державного стандарту базової середньої освіти на засадах Нової української школи» 20 травня 2022 року консультантом Центру Дмитром Клугманом був проведений семінар-практикум «2022-2023 навчальний рік. Інформатична освітня галузь. 5 клас». До роботи семінару долучилася директор Центру Світлана Чернякова, яка розкрила перед учасниками семінару основну мету та принципи освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти щодо впровадження Державного стандарту базової середньої освіти в умовах переходу на наступний рівень навчання. Дмитро Клугман акцентував увагу педагогів на методичних рекомендація МОНУ та ІМЗО щодо особливостей організації освітнього процесу у 5 класах ЗЗСО за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа», ознайомив з модельними навчальними програмами інформатичної галузі та методичним забезпеченням до них, наголосивши на тому, що вони будуть впроваджуватися в освітній процес закладів загальної середньої освіти поетапно, починаючи з 2022-2023 навчального року. У ході семінару вчитель інформатики Ліцею № 7, учасник пілотного запровадження Державного стандарту базової середньої освіти Сергій Бондаренко поділився своїми наробками з реалізації модельної програми у 5-х класах. Учасники активно обговорили й визначили переваги й недоліки відповідних модельних програм для використання в закладі освіти.