Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Семінар-практикум для молодих педагогів закладів дошкільної освіти «Самооцінювання професійної діяльності педагогічного працівника відповідно до Професійного стандарту «Вихователь ЗДО»»

Опубликовано 08.10.2024

Професійне становлення та зростання молодого педагога у системі професійної освіти посідає важливе місце і охоплює достатньо довгий час, тому основним завданням КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» є здійснення кваліфікованої підтримки молоді для сприяння успішної адаптації і професійному становленню педагогів-початківців. Річним планом Центру передбачено роботу в рамках проєкту професійного розвитку «Малими кроками до успіху». Кожного року консультанти та психолог підбирають цікаві форми роботи, які допоможуть подолати труднощі фахової діяльності і почати формувати майстерність молодого педагога.

08 жовтня 2024 року консультант Тетяна Зубко провела першу зустріч зі своїми молодими педагогами. На першому етапі через вправу «Знайомство» заклали підґрунтя для наступних професійних контактів. Консультант показала молодим педагогічним працівникам, що вони можуть розраховувати на доброзичливість і кваліфіковану підтримку, а у ході бесіди з’ясували не лише їхні нахили, бажання інтереси, а й зробили висновок, якої допомоги потребує кожен з них, як раціональніше використати їхні можливості.

В ході семінару-практикуму «Самооцінювання професійної діяльності педагогічного працівника відповідно до Професійного стандарту «Вихователь ЗДО»» учасники групи опрацювали основні нормативні документи, обговорили свої посадові інструкції, охарактеризували трудові функції та перерахували компетентності, які доведеться формувати.

Однією з необхідних умов успішного професійного  зростання молодого педагога є цілеспрямована і систематична самоосвіта. Тому консультант наголосила на декількох критеріях готовності педагога-початківця до самоосвітньої діяльності: умінні вибрати напрям пошуку необхідної літератури; здатності, впроваджуючи конкретний педагогічний досвід, визначити основну ідею досвіду, осмислити систему власного досвіду; потребі у різнобічній педагогічній діяльності як одному із засобів підвищення рівня своєї педагогічної культури.

Тетяна Зубко також звернула увагу на процес адаптації молодого педагога в освітній діяльності закладу освіти. Значною мірою вона залежить від того, хто стане його наставником, підтримає його, допоможе знайти правильне рішення в складних ситуаціях і дасть можливість повірити у власні сили.

Наостанок в ході вправи «Портрет ідеального педагога» учасники заходу відобразили своє бачення компетентного педагога і вказали на негативні риси, які не притаманні в роботі.

Така всебічна робота з молодими педагогами за період функціонування проєкту буде результатом того, що величезний знак питання у їхній професійній діяльності буде розігнутим, бо вони отримають відповіді майже на всі питання.