Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Семінар-практикум для вчителів історії «Створення умов для активної участі учнів у процесі оцінювання»

Опубликовано 20.11.2024

20 листопада 2024 року відбувся онлайн-семінар-практикум «Створення умов для активної участі учнів у процесі оцінювання»

Консультант Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників Ніна Лобода розповіла учасникам семінару про ефективність формувального оцінювання , його роль та значення в процесі навчання та оцінювання учнів. Доповідачка звернула увагу, що формувальне оцінювання можна проводити на різних етапах уроку. Але найбільш ефективним воно буде на початку чи в кінці навчання.

На початку уроку формувальне оцінювання допоможе вчителеві з’ясувати рівень знань учнів з попередньої теми та визначити, які додаткові пояснення потрібні для успішного вивчення нового матеріалу. На завершення уроку проведення формувального оцінювання дасть можливість оцінити рівень засвоєння матеріалу, встановити недоліки у вивченні та визначити подальші завдання та цілі для кожного учня. Його можна проводити на середині уроку, коли відбувається певне розширення знань та умінь учнів: під час виконання групових завдань чи самостійної роботи. Також наголосила, що взаємооцінювання та самооцінювання – важливі частини навчання, які роблять процес цілісним. Рефлексія – вагомий елемент здобуття та закріплення знань і є умовою взаєморозуміння людей у процесі спілкування, бо допомагає особистості усвідомити, як її сприймають і розуміють інші люди. Якщо людина здатна до рефлексії, вона замислюється про результати своєї діяльності, а отже, прагне керувати своєю поведінкою, адекватно поводитись.

Світлана Лазарєва, вчитель історії Прилуцького ліцею №6, поділилася досвідом  використання на уроках історії візуальних, письмових, усних, рухових та креативних технік формувального оцінювання:  «Перевір себе», «Доповни думку», «Інтелект-карта», «Індекс-карта для узагальнення або запитань», «Вимірювання температури», «Капелюх», «Історичний футбол», «Шкала», «Дві зірки й побажання» тощо.

 Лілія Джевага, педагогиня із Прилуцького ліцею №14, представили свій практичний досвід ефективного використання мультимедійної дошки на уроках історії завдяки застосування програм для візуалізації навчального матеріалу та проведення формувального оцінювання. Лілія Олександрівна продемонструвала уривки уроків, де використала різі техніки формувального оцінювання.

Учасники семінару щиро дякують Лілії Джевазі та Світлані Лазарєвій за цікаві й змістовні презентації свого досвіду.