11 грудня 2024 року відбувся навчальний семінар-практикум «Створення умов для активної участі учнів у процесі оцінювання» (застосування критеріїв оцінювання, формувальне оцінювання, самооцінювання, взаємооцінювання, формування вміння аналізувати власну навчальну діяльність) для вчителів української мови.
Ніна Лобода, консультант Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників, розповіла про необхідність здійснення формувального оцінювання від першого до одинадцятого класів, про його роль в системі оцінювання здобувачів освіти. Виступаюча зупинилася на алгоритмі діяльності вчителя при впровадженні формувального оцінювання, на техніках проведення самооцінювання, взаємооцінюваня та рефлексії.
Вчитель української мови Олена Сухоребра із Прилуцького ліцею № 9 поділилася досвідом впровадження прийомів самооцінювання та взаємооцінювання учнів і як вона при цьому розвиває критичне мислення здобувачів освіти на своїх уроках. Її колега Людмила Карпенко продемонструвала свої практичні надбання, які техніки вона використовує на різних етапах уроків в різних вікових групах здобувачів освіти при здійсненні формувального оцінювання. Людмила Пожарська (Прилуцька гімназія № 13) представила досвід формування в учнів вміння аналізувати власну навчальну діяльність (рефлексію).
Учасники зібрання щиро подякували виступаючим за корисний досвід.