Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Створення умов для активної участі учнів у процесі оцінювання

Опубликовано 21.11.2024

21 листопада 2024 року відбувся семінар-практикум у форматі ZOOM - конференції для вчителів початкових класів та асистентів учителів закладів загальної середньої освіти міста з теми «Створення умов для активної участі здобувачів освіти у процесі оцінювання».

Консультант КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Тетяна Караулова обговорила з учасниками семінару питання про зміни підходів до оцінювання у Новій українській школі, акцентувавши увагу на тому, що вчителі формують ключові компетентності у здобувачів освіти, мають в руках інструмент, який би перевіряв те, з чого складаються компетентності. Таким потужним інструментом, яке допомагає вчителям отримувати зворотний зв’язок, про розуміння учнями навчального матеріалу в процесі навчання - є формувальне оцінювання. Завдяки йому можна коригувати освітній процес та забезпечувати індивідуальний підхід до кожного здобувача освіти. Також консультантка розкрила питання, як же здійснювати формувальне оцінювання в умовах організації інклюзивного навчання; презентувала присутнім інструменти, які можна використовувати для формувального оцінювання, самооцінювання, взаємооцінювання, формування вміння аналізувати власну навчальну діяльність  (рефлексія) в інклюзивних класах.

Учителі початкових класів Альона Ситніченко (гімназія № 2) та Лілія Івахненко (ліцей № 14) поділилися прикладами технік формувального оцінювання, якими можна скористатися в роботі з учнями з особливими освітніми потребами, презентували інструменти (техніки, методи, прийоми) для впровадження рефлексії, зворотного зв'язку від вчителя до учня, самооцінювання, взаємооцінювання такі як «Шкала», «Напарники», «Світлофор», «Долонька», рефлексійні вправи «Емоційна гусінь», «Три обличчя», «Картка вражень».

Підводячи підсумки семінару, учасники зробили висновок: вчителі мають розуміти, навіщо використовувати формувальне оцінювання, що воно дає і чим відрізнятиметься від традиційного процесу оцінювання.

На семінар були запрошені фахівці Прилуцького інклюзивно-ресурсного центру  Марина Сірик, Ольга Журавель, Наталія Кореняк та директор центру Вікторія Кабанець, яка подякувала вчителям за їх титанічну працю по навчанню учнів з особливими освітніми потребами.  

Прилуцький ЦПРПП дякує вчителям початкових класів Альона Ситніченко (гімназія № 2) та Лілія Івахненко (ліцей № 14) за представлення практичного матеріалу щодо використання формувального оцінювання у роботі з учнями з особливими освітніми потребами.