Супервізія як одна із форм методичної роботи для фахівців психологічної служби закладів освіти міста не є чимось новим. Практичні психологи і соціальні педагоги не раз переконувалися, що супервізія – це істотне джерело підтримки як для початківців, так і для досвідчених спеціалістів. Це отримання цікавих знань для подальшої робочої практики. Це нові ідеї і можливості. Це атмосфера креативності, незмінно живий і збагачуючий процес. Це завжди контактно.
11 березня 2021 року у супервізійній групі працювали молоді спеціалісти Дмитро Самозван, практичний психолог і соціальний педагог Ліцею № 10, Ніна Левун, практичний психолог Ліцею № 7, та практичний психолог-методист Ліцею № 6 Юлія Назарина.
У психології виділяють три основні функції супервізії: освітню, підтримуючу, нормативну.
Працюючи з молодими фахівцями, Юлія Назарина реалізовувала освітню функцію: виробляли навички, уміння та здібності щодо практичного використання у роботі технік арт-терапії.
У процесі проведення групової супервізії Дмитро Самозван та Ніна Левун також розширили свій досвід за рахунок спільного з Юлією Назариною детального розгляду та аналізу випадків з практики, що стосувалися булінгу в учнівському середовищі, та труднощів у роботі з вирішення даної проблеми.
Як зазначила практичний психолог Ліцею № 6 Юлія Назарина, супервізія необхідна не тільки молодим фахівцям психологічної служби, але і їй самій, психологу зі стажем у 27 років, адже це дозволяє продовжувати розвиватися протягом усієї професійної практики.
Ірина Огорілко,
психолог КУ «Прилуцький центр професійного розвитку
педагогічних працівників» Прилуцької міської ради