Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Супервізійні зустрічі з фасилітаторами програми «Безпечний простір»

Опубликовано 24.01.2025

У рамках Міжнародного проєкту «SAFE SPACE – Невідкладна психосоціальна підтримка для учнів та шкільних вчителів» протягом двох тижнів, з 13 по 24 січня 2025 року, тренери програми «Безпечний простір» директорка Прилуцького центру ПРПП Світлана Чернякова та психологиня Центру Ірина Огорілко спілкувалися із фасилітаторами даної програми у форматі супервізійних зустрічей. Якою ж була мета цих зустрічей?

Ще у листопаді 2024 року для фасилітаторів був проведений тренінг ««Професійне зростання та емоційна підтримка педагогів» Модуль 3. Самодопомога у групі колег «Відкриті діалоги»», на якому вони не лише вчилися організації процесу групового обговорення з колегами складних випадків у професійній діяльності, але й отримали домашнє завдання: провести «Відкриті діалоги» серед своїх колег. При цьому були надані приклади: Зустріч 1. Аптечка ресурсів і подруга. Зустріч 2. Як допомагати один одному? Зустріч 3. Обговорення проблеми, яка може бути відома до зустрічі, або проблеми, яка окреслиться на зустрічі.

В кінці грудня та на зимових канікулах фасилітатори у своїх закладах освіти провели «Відкриті діалоги» у малих групах своїх колег. Супервізійні зустрічі з тренерами проводилися для того, щоб фасилітатори поділилися своїми враженнями про те, як їм вдалося побудувати взаємодію з педагогами, які ділилися своїм досвідом, своїми ідеями та інформацією щодо обраної теми для опрацювання у форматі «Відкритого діалогу».

У психологічно комфортній обстановці фасилітатори програми «Безпечний простір» щиро та відверто розповідали про свій перший досвід ведення «Відкритих діалогів»; про те, який кінцевий результат отримали після колективного обговорення питань, які турбували учасників малих груп; як здійснювали груповий процес; чи вдалося тримати структуру «Відкритих діалогів»; чи були складні учасники; чи вдалося бути нейтральним до думок та ідей учасників; чи вдалося притримуватися обраної теми; чи вдалося залучити до діалогу усіх в однаковій мірі тощо.

В ході супервізій також звертали увагу і на те, що фасилітаторам не вдалося. Спробували глибше проаналізувати, яких теоретичних знань чи практичних умінь не вистачило. Обговорили, яким чином можна розвиватися в плані фасилітації.

Спілкування у форматі супервізій будувалося на довірі та щирості. Це була відкрита позитивна розмова між тренерами та учасниками програми «Безпечний простір», що сприяло професійному зростанню усіх – як педагогів закладів освіти, так і тренерів.