Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Тренінг психологічного проєктування професійного становлення молодих педагогів

Опубликовано 26.10.2022

КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Прилуцької міської ради уже другий рік реалізує проєкт професійного розвитку «Професійне зростання молодого педагога «Малими кроками до успіху».

До складу «Школи молодого педагога» у 2022-2023 навчальному році входять шістнадцять осіб, які об’єднані психологом Центру у тренінгову групу, що дає можливість успішно реалізовувати завдання психологічної підтримки.

Психологічний супровід інтернів в рамках педагогічної інтернатури або просто молодих педагогів має будуватися на діагностично-прогностичній основі, з використанням анкет, опитувальників та діагностичних методик. У закладах освіти м. Прилуки психологічний супровід молодих педагогів побудований таким чином, що практичні психологи працюють з молодими педагогами індивідуально, а групову роботу здійснює психолог Прилуцького центру ПРПП.

26 жовтня 2022 року на базі Ліцею № 10 психологом Центру Іриною Огорілко був проведений тренінг психологічного проєктування професійного становлення молодих педагогів.  Учасниками тренінгу були молоді педагоги закладів загальної середньої освіти та закладів дошкільної освіти міста.

У ході інтерактивного заходу було опрацьовано психолого-педагогічні умови для особистісного і професійного розвитку молодих педагогів шляхом рефлексивного аналізу аспектів власного «Я» та власних можливостей. Також учасниками було проаналізовано обмеження у професійній діяльності, процеси самопізнання та навички внутрішнього мотивування.

Діагностична частина тренінгу полягала у визначенні рівня прагнення до саморозвитку; самооцінки власних якостей, що сприяють саморозвитку; оцінки можливостей реалізації себе в професійній діяльності; наявності мотивації успіху чи страху невдач.

Молоді педагоги спробували спроєктувати своє професійне становлення, окреслили перспективи професійного розвитку та отримали психологічну підтримку для здійснення даного процесу.

Активні методи взаємодії, які використовувалися психологом Центру, сприяли згуртованості тренінгової групи молодих педагогів та позитивній атмосфері заходу. Учасники тренінгу були активні, щирі, мотивовані на групову роботу з такими ж молодими колегами, як вони.

Не зважаючи на нестабільність у зв’язку із постійними повітряними тривогами та відключенням електроенергії, тренінг вдалося провести у запланованому форматі.

Прилуцький Центр ПРПП висловлює подяку директорці Ліцею № 10 Юлії Зімбалевській за надані комфортні умови для проведення заходу.