Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Тренінг «Техніки відновлення ресурсів для педагогічних працівників»

Опубликовано 23.02.2022

З відновленням очного навчання в закладах освіти міста Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників знову має можливість організовувати заходи з неформальної освіти для педагогів у форматі живого спілкування.

У січні педагоги закладів освіти мали можливість у Google формах зареєструватися для участі у заходах, зокрема на тренінги психологічного спрямування.

21 – 22 лютого 2022 року психолог Центру Ірина Огорілко з трьома групами провела тренінги «Техніки відновлення ресурсів для педагогічних працівників». Учасниками тренінгів були більше 30-ти педагогів закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти міста.

Тематика тренінгів є актуальною і надзвичайно важливою, адже педагоги орієнтовані на вклад у життя інших людей, але іноді забувають піклуватися про себе та «вкладати» у себе. Також педагоги – у центрі виру комунікацій та мають швидко перемикатися з дітей на колег, з колег на батьків та керівництво. А значить, завше мають бути гнучкими і адаптивними навіть у непередбачуваних ситуаціях. Разом з тим, педагог має не тільки сам вчитися швидко відновлюватися, а й навчати цього дітей.

В ході тренінгів учасники розглянули типові причини емоційного виснаження педагогів; діагностували ступінь психоемоційної напруги, що відчуває людина у міжособистісних стосунках, під час виконання своїх повсякденних обов’язків; вчилися ефективних вправ з теми; отримали поради щодо технік та інструментів для відновлення фізичних та емоційних ресурсів.

Особливу цікавість викликали у педагогів вправи з використанням метафоричних асоціативних карток, які були спрямовані на знаходження енергії, сил та натхнення для життя, роботи, для руху, для дій.

Вправи з рефлексії в кінці тренінгів ще раз підтвердили важливість емоційного відновлення для педагогів, адже у їхньому енергетичному полі перебувають багато і дітей, і дорослих, тому від його наповненості залежить співпраця всіх учасників освітнього процесу. Тож уміння керувати своїми емоціями та ресурсністю – надважливе.

Об’єднання педагогів у групи по 10-12 осіб дало можливість кожному учаснику висловитися, проявити свою активність, спробувати на собі усі запропоновані психологом методи взаємодії. Учасники тренінгів були відкритими та відвертими, виконання деяких вправ викликало щирі сльози та сміх.

Сподіваємося, що вправи, яким були навчені учасники тренінгів, допоможуть їм залишатися у ресурсі й повертати собі відчуття опори й стабільності у стресових ситуаціях.

Серед учасників тренінгів були і фахівці психологічної служби, які отримані знання та навички з питання відновлення внутрішніх ресурсів будуть використовувати у роботі з педагогічними працівниками закладів освіти, де вони працюють.