21 лютого 2023 року розпочала роботу творча майстерня вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти міста «Використання сучасних інформаційних застосунків на уроках у початковій школі», в рамках якої пропагували свої напрацювання вчителі початкових класів Ліцею № 3 з теми «Реалізація проєкту «Ідеї Василя Сухомлинського в основі формування Нової української школи».
В ході засідання творча команда педагогів ліцею презентувала результати втілення цього проєкту в освіті сьогодення.
Напередодні річниці вторгнення росії-агресора в Україну учасники заходу вшанували незламних героїв, запаливши свічку пам’яті.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Віра Легецька розкрила педагогічні ідеї Василя Сухомлинського в основі формування НУШ.
Світлана Коваль презентувала дослідницьку діяльність у початковій школі як один із шляхів формування ключових компетентностей молодших школярів.
Ірина Бібко ознайомила із сучасними підходами до організації роботи з обдарованими дітьми.
Валентина Гурба поділилася досвідом застосування технології критичного мислення як засобу формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів.
Ірина Бабич висвітлила питання застосування методів формування мистецьких компетентностей на уроках в початковій школі.
Світлана Бережняк презентувала досвід використання методу проєктів як засобу формування соціальної і культурної компетентностей. Вона залучила присутніх вчителів до вправи із власної методичної скриньки «асоціативне ґронування», присвяченої Міжнародному дню рідної мови.
Світлана Андрющенко провела онлайн екскурсію по створеному інклюзивному середовищу ліцею, яке дає можливість розкрити ключові компетентності учнів з особливими освітніми потребами.
Консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Тетяна Караулова провела паралель між професійними компетентностями вчителя відповідно до кваліфікаційних категорій педагогічних працівників та педагогічними ідеями Василя Сухомлинського в освіті сьогодення.
Учасники творчої майстерні отримали позитивний досвід від співпраці з педагогами закладу.