Новий підхід до оцінювання у 5–9 класах НУШ: розбираємося, що зміниться для вчителів і школярів. На вебінарі ви зможете отримати відповіді на свої запитання. Зокрема, поговоримо на такі теми:
- Що залишилося спільним (незмінним) між старим підходом і новим?
- Як оцінити не лише знання, а й уміння, цінності, ставлення?
- У чому різниця між формувальним і підсумковим оцінюванням? Як вони допоможуть відстежувати не лише результат, а й шлях, яким учень до нього йде?
- Як оцінювати без оцінок і навіщо?
- Як адаптувати форму оцінювання під різні освітні потреби учнів і учениць та як розробляти власні критерії?
- Чи правда, що віднині оцінюємо лише підсумки та ДПА, а поточні роботи, домашні завдання залишаються без оцінок?
- Як працювати з новими підходами до оцінювання, якщо журнали й щоденники не змінюються?
Посилання на сторінку вебінару тут
За матеріалами MON UKRAINE